ارتقاء کیفیت رفاهی گردشگران در محور ورودی تخت جمشید با نصب دوربین های حفاظتی

ارتقاء کیفیت رفاهی گردشگران در محور ورودی تخت جمشید با نصب دوربین های حفاظتی
   
ارتقاء کیفیت رفاهی گردشگران در محور ورودی تخت جمشید با نصب دوربین های حفاظتی |||| ||||

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت در این راستا با اشاره به اقدامات لازم از نظر زیرساخت‌هایی که باید در این مسیر تعریف و اجرا گردد، بیان کرد: با توجه به مسیر اختصاصی ورود به مجموعه جهانی تخت جمشید که از میدان ملل تا ورودی این اثر جهانی و اهمیتی که در خصوص تردد و حوزه حمل و نقل در چارچوب طرح ساماندهی وجود دارد در برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول، امکانات زیرساختی پنج دوربین و پایه دوربین حفاظتی در محور ورودی تخت جمشید با تامین اعتبارات استانی نصب شد.

 
 به گزارش راستین آنلاین بهمن مردانی ادامه داد: با توجه به اهمیت تشریفاتی که در محور ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید و بعضاً موارد و مشکلاتی که در این محور ورودی نظیر سرعت غیرمجاز و موارد مربوط به حفاظت از میراث فرهنگی وجود داشت در جهت ارتقاء کیفیت رفاهی و امنیتی گردشگران و همچنین کنترل، نظارت و حفاظت بهتر از میراث فرهنگی این اقدام صورت پذیرفت.
 
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت با اشاره به فرآیند تامین اعتبار و اقدامات اجرایی این پروژه، گفت: پروژه دوربین های حفاظتی در راستای تکمیل فرآیند طرح ساماندهی محور ورودی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مساعدت مدیرکل محترم استان در جهت ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری صورت پذیرفت که مجموعه ای از اقدامات مشترک بوده و در همین راستا از دفتر فنی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، حراست مجموعه و واحد فناوری اطلاعات و تاسیسات در اجرای این پروژه قدردانی و امیدواریم شرایط مطلوب تری برای گردشگران و شهروندان ایجاد شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
482 کلیک ها  چهارشنبه, 01 بهمن 1399 08:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا