رونمایی از پوستر سومین دوره جشنواره ملی عکس ایثار/شرکت برای تمامی عموم آزاد است

پوستر سومین دوره جشنواره ملی "عکس ایثار" با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس رونمایی شد و عموم علاقه مندان (حرفه ای و غیرحرفه ای) در تمام سنین آزاد و شرکت کنندگان می توانند در هر سه بخش این مسابقه آثار خود را ارسال کنند.


به گزارش راستین آنلاین معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار "حاج قاسم سلیمانی" سومین دوره جشنواره ملی "عکس ایثار" برگزار می شود.

سید علی محمدی در ادامه تصریح کرد: ترویج مضامین و مفاهیم ایثار اجتماعی، ترویج همدلی در جامعه جهت حمایت از یکدیگر و کاهش معضلات، خَلق آثار هنری فاخر در ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی، تعمیم ارزش های والای ایثار و تجلی سیره شهدا از اهداف این جشنواره است. 

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی عکس ایثار در سه بخش "مجموعه عکس، تک عکس و موبایلی" برگزار می شود افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه مندان (حرفه ای و غیرحرفه ای) در تمام سنین آزاد و شرکت کنندگان می توانند در هر سه بخش این مسابقه آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس موضوع جشنواره را اعلام کرد و گفت: سومین دوره جشنواره ملی "عکس ایثار" با موضوع ایثار اجتماعی در "همدلی مومنانه و حمایت از یکدیگر"، «امنیت ملی و آرامش اجتماعی»، «سبک زندگی اسلامی، معنویت و اخلاق»، «بهداشت روانی، سلامت اجتماعی و امید به زندگی»، «محیط زیست»، «نقش بسیج مردمی در مقابله با کرونا»، «مدافعین سلامت در مقابله با کرونا» برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار از 13 دی تا 22 بهمن ماه به پایگاه خبری نوید شاهد فارس مراجعه کنند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
285 کلیک ها  شنبه, 13 دی 1399 18:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا