«مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» تا ۱ دی‌ماه منتظر متقاضیان می‌ماند

با وجود شرایط ویژه سال جاری به جهت همه‌گیری بیماری کرونا و به‌تبع آن کم شدن تعداد اجراهای تئاتر در کشور، بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، تا ۱دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، با وجود شرایط ویژه سال جاری به جهت همه‌گیری بیماری کرونا و به‌تبع آن تقلیل کمی اجراهای تئاتر در کشور، برگزارکنندگان جشنواره سی‌ونهم نظر به اهمیت بخش «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»، بر مبنای سال‌های گذشته اقدام به برگزاری این بخش و بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در این رویداد را تا ۱دی‌ماه تمدید کردند.

در بخش «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» عکاسان و طراحانی می‌توانند متقاضی حضور شوند که آثار آن‌ها مربوط به نمایش‌های روی صحنه رفته از اول آبان ۱۳۹۸ تا اول آذر ۱۳۹۹ در قالب اجرای عمومی یا جشنواره‌ای است.

«مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر» جشنواره سی‌ونهم به جز پوستر اجرا، رویدادهای برگزارشده مرتبط با تئاتر در بازه زمانی ذکرشده را نیز شامل می‌شود.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» از طریق سایت جشنواره صورت می‌گیرد. اما پیش از آن ضروری است متقاضیان لوح‌های فشرده حاوی آثار خود را با فرمت jpg با کیفیت ۳۰۰ dpi در اندازه ۵۰ × ۷۵ از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ارائه و کد رهگیری دریافت کنند. با درج کد رهگیری در سایت جشنواره سایر مراحل ثبت تقاضا انجام می‌شود. ضروری است مشخصات و شماره تماس بر روی لوح فشرده درج شود.

این بخش به مدیریت مهدی آشنا در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه در سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
451 کلیک ها  شنبه, 15 آذر 1399 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا