درخشش کودکان فارس در مسابقه‌ بین المللی «دست‌های پاک»

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با کسب ۱۸ نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار، درخشیدند.  

 
به گزارش راستین آنلاین  در این مراسم که بی‌بی‌طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی حضور داشتند، پیام محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به صورت ویدئویی پخش شد.
 
بر اساس این خبر، بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.
 
همچنین از ۱هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.
 
بر همین اساس امیرعلی تقوی فرد از لارستان، مریم متفکر از مرکز شماره 2 شیراز، طنازسادات طباطبایی از اباده، محمد امین جایمند از مرکز شماره 1جهرم، فائزه وحیدی از مرکز شماره 1 جهرم و مرجان کامیاب از مرکز شماره 3 شیراز اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس بودند که نشان طلای این مسابقه را دریافت کردند. 
 
یسنا زارعی از بوانات، عرفان خدیور از لارستان، فاطمه سعادت و رها رنجبری و محمد طاها رنجبری از از مرکز شماره 2 صفاشهر ریحانه اقناعی از مرکز شماره 1 جهرم، فاطمه شفاعت از استهبان، حامل طاهری از مرکز شماره ۲ داراب و ستاره صادقی از جهرم دیگر اعضای کانون فارس نیز نشان برنز این مسابقه را دریافت کردند. 
 
یسنا کشاورزی از مرکز شماره 3 شیراز و فاطمه شفاعت از استهبان دیپلم افتخار و فاطمه سعادت از مرکز شماره 2 صفاشهر مقام دوم را از نگاه مربیان به خود اختصاص دادند. 
 
در بیانیه هیأت داوران این جشنواره متشکل از سیدمهدی مجتهد، معصومه فاضلی‌مقدس، پروین قهرمانی‌نژاد، سهراب خواجه‌نژاد، هاجر اعلمی، علیرضا پاکدل، مریم خالصی، مژگان شمیمی و محمدحسن اعلمی آمده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه برای بروز استعدادهای هنری کودکان تلاش کرده و امروز نیز در راستای نیازهای مردم جهان، فراخوانی برای بچه‌ها منتشر کرده است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
745 کلیک ها  چهارشنبه, 21 آبان 1399 13:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا