چاپ کردن این صفحه

انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت

  با توجه به الزامات سامانه های احراز هویت مشترکین و بروزرسانی ها و تغییرات اساسی در سامانه های مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، پیرو اختلالات پنج شنبه نهم شهریورماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانه ها را آغاز کرده اند که با…

با توجه به الزامات سامانه های احراز هویت مشترکین و بروزرسانی ها و تغییرات اساسی در سامانه های مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، پیرو اختلالات پنج شنبه نهم شهریورماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانه ها را آغاز کرده اند که با توجه به گستردگی دامنه اقدامات و تاثیرات آن، همچنان به طول انجامیده است.

عملیات بروزرسانی از ساعات اولیه بامداد روز شنبه آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش، تا این لحظه سامانه عمده استانها تقریبا به طور کامل بازیابی و به روزرسانی شده و در یک فرایند مطمئن تا چندساعت آینده سامانه جامع تلفن ثابت CRM) FIX) در سراسر کشور آماده استفاده مجدد کاربران می شود./ مخابرات منطقه فارس

انتهای پیام /  108
315 کلیک ها  سه شنبه, 14 شهریور 1402 08:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 108

موارد مرتبط