عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

میزبانی جام جهانی می تواند مانور مشترک مدیریت واحد شهری در حوزه ورزش باشد

به گزارش راستین آنلاین،سیدکمال پاک فطرت با اشاره به بازدیدش از مراحل بهسازی و تکمیل ورزشگاه شهیدآیت الله دستغیب شیراز،ورودبه عملیات بهسازی این ورزشگاه  و آن هم دوماه قبل از برگزاری این مسباقات را اقدامی شجاعانه توصیف کرد و افزود:نوسازی سالن پیرورزگشاه شهید دستغیب و ایجادامکان برای میزبانی و برگزاری مسابقات مهم بین المللی دراین سالن کمترین منفعت میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی است.

وی شور نشاط ایجاد شده در سطح شیراز برای میزبانی این مسابقات را خوب توصیف کرد و افزود:اساسا میزبانی مسابقات مهم بین المللی منافع زیادی را برای کشور و شهر میزبانی به ارمغان می آورد.

پاک فطرت میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را عاملی جهت ایجاد یک شوک مثبت در بدنه ورزش فارس ارزیابی کرد و افزود:حرکت رو به جلو ورزش در استان ازچندماه پیش آغاز شده واین میزبانی می تواندنقطه عطفی درورزش فارس محسوب شود.

عضوشورای اسلامی شهر شیرازبا بی نظیرخواندن میزبانی مسابقات در این سطح در شهر شیرازو استان فارس افزود:میزبانی جام جهانی کشتی می تواند طلیعه برگزاری مسابقات بزرگتر ومهم تر در شهر شیراز باشد.

پاک فطرت فراهم آمدن زیرساخت های لازم برای میزبانی باشکوه و استاندارداین مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید برلزوم حمایت همه دستگاه های اجرایی و نظارتی از برگزارکنندگان و مجریان این رویدادورزشی حضور 8 تیم برتر کشتی فرنگی دنیا در شهر شیرازرافرصت مناسبی جهت معرفی و عرضه فرهنگ ،ادب وتاریخ شهر شیرازدانست و افزود:امروز دیپلماسی ورزشی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذاردربرقراری ارتباط با دیگر جوامع بشری است.

انتهای پیام /  101
1887 کلیک ها  شنبه, 25 ارديبهشت 1395 11:14
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا