راحت ترین ومطمئن ترین راه ایجادنشاط درجامعه گسترش ورزش است

راستین آنلاین:فرماندارشهرستان پاسارگادگفت: راحت ترین ومطمئن ترین راه ایجادنشاط درجامعه گسترش ورزش است.

اسفندیاراحمدی منش که عصرامروزیکشنبه 15 بهمن درمراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدیداداره ورزش و جوانان این شهرستان سخن می گفت،اقدامات انجام شده درحوزه ورزش شهرستان پاسارگادراقابل تقدیردانست و گفت:تقریبا همه کارشناسان حوزه اجتماعی براین عقیده هستند که گرایش افرادبه ورزش ضمن ایجاد سلامت فردی ،شادی و سلامت جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی توجه به ورزش همگانی راهمزمان با برنامه ریزی جهت توسعه ورزش قهرمانی یکی از ضرورت های کنونی درشهرستان پاسارگاد دانست وافزود:اینکه گمان کنیم اوقات فراغت مخصوص نوجوان و جوان است باورغلطی است.

احمدی منش بابیان اینکه فراغت شامل فعالیت هایی جدا از اجبارهای شغلی، خانوادگی و اجتماعی است که در آن فرد فقط به میل خود عمل می کند افزود: فراغت، کار یا بیکاری نیست، بلکه یک تجربه با ارزش زندگی است .

 

وی ادامه داد:یکی از روش هایی که می توان اوقات فراغت افراد جامعه را زیر پوشش قرار داد و بسیاری از ضعف ها و کمبود های جسمانی و روانی را رفع و درمان کرد، ورزش و تفریحات سالم است. احمدی منش با بیان اینکه استفاده از بازی در اوقات فراغت فرصتی برای پیشرفت فرد فراهم می سازد افزود: از دیدگاه جامعه شناسی، گذران اوقات فراغت با ورزش از غیر پویا شدن و به انحراف رفتن توانایی های افراد جامعه به ویژه جوانان جلوگیری می کند و در مقابل، قابلیت تولید و بهره وری آنها در قالب های مختلف اجتماعی و اقتصادی را هر چه بیشتر تقویت می کند.

فرماندار پاسارگاد از رئیس جدید اداره ورزش این شهرستان خواست تا تمام توان خود را جهت گسترش زمینه های گرایش مردم این شهرستان به ورزش در دو حوزه همگانی و قهرمانی فراهم سازد.

 

 

 

انتهای پیام /  101
782 کلیک ها  یکشنبه, 15 بهمن 1396 18:40
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا