پای کمیسیون اصل نود به ماجرای باخت عمدی کشتی گیر ایرانی باز شد

راستین آنلاین: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به پرونده باخت عمدی کشتی‌گیر ایرانی در مسابقات قهرمانی امیدهای جهان در لهستان خبر داد.


بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به همراه عبدالکریم حسین زاده یکی دیگر از نمایندگان مجلس از مربیان تیم کشتی ایران که در جریان مسابقه کشتی علیرضا کریمی با حریف روسی‌اش فریاد می‌کشیدند «باید ببازی علیرضا»، شکایت کرده است افزود: این شکایت را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تحویل داده‌ایم و قرار است مسئولین مربوطه ازجمله وزارت ورزش دراین‌باره گزارشی را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کنند.

انتشار فیلمی از کشتی علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ایرانی در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در لهستان، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های مجازی برانگیخته و کاربران با راه‌اندازی هشتگ باید_ببازی به این موضوع پرداخته‌اند.

در این ویدئو درحالی‌که علیرضا کریمی از حریف روس خود پیش است، صدای مربیان کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلو شنیده می‌شود که به او می‌گویند باید ببازی علیرضا.

اگر کریمی برنده این میدان می شد می بایست برای به دست آوردن مدال طلا با حریفی از اسرائیل مبارزه می کرد.

انتهای پیام /  101
1303 کلیک ها  سه شنبه, 07 آذر 1396 12:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا