تلاش می کنیم تا ورزشگاه شش هزار نفره شیراز در سال آینده به بهره برداری برسد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تلاش این اداره کل برای به بهره برداری رسیدن ورزشگاه شش هزار نفری شیراز در سال آینده خبر داد.



حیدر علی کامیاب که بعد از ظهر امروز چهارشنبه اول آذر ماه در گردهمایی مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان فارس و هیئت های ورزشی استان سخن می گفت از افتتاح ۱۰۱ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: پروژه ورزشگاه ۶۰۰۰ نفره  شیراز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس است که متاسفانه پیش از این اراده‌ای برای تسریع در ساخت این پروژه وجود نداشته است.

وی ازافتتاح و به بهره برداری رسیدن ۱۳۰ مکان ورزشی در دو سال گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: تمرکز زدایی و پرهیز از توجه خاص به یک نقطه از استان،حکایت از نگاه عدالت محور دولت در حوزه ورزش دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس درادامه،ورزش این استان را محدود به شهر شیراز ندانست و از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان خواست تا با همدلی و هماهنگی بیش از پیش زمینه پیشرفت ورزش را در شهرستان‌ها و در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم سازند.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان، درخشش تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان و کسب مقام چهارم لیگ هندبال آسیا را از آثار توجه به ورزش بانوان در دو سال گذشته دانست.

وی از طراحی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ورزشگاه شماره ۲ بانوان شیراز در ورزشگاه بزرگ پارس خبر داد و افزود: ورزشگاه بزرگ پارس نماد اراده ملی برای خدمت در حوزه ورزش به مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه نقد می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشد از مسئولان ورزش استان خواست تا با بالا بردن آستانه تحمل خود از قرار گرفتن در معرض نقد منصفانه هراسی نداشته باشند.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حمایت های دولت و مجلس از مقوله ورزش اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و حمایت های مجلس فرصت های حمایتی که در برنامه پنجم توسعه به فراموشی سپرده شده بود مجددا در برنامه ششم قانونمند شده است.

وی چند برابر شدن اعتبارات هیئت‌های ورزشی را یکی دیگر از نشانه های حمایت دولت و توجه ویژه شخص رئیس جمهور به ورزش دانست و افزود: امیدواریم با این اتفاق خوب از این به بعد شاهد فعالیت بیشتر هیئت های ورزشی در سطح استان باشیم.

پس از صحبت‌های کامیاب تنی چند از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای فارس و روسای هیئت های استان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص ورزش استان و راهکارهای پیشرفت بود بیش از پیش آن پرداختند.

انتهای پیام /  101
1589 کلیک ها  چهارشنبه, 01 آذر 1396 17:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا