طرح تکمیل فازهای دیگرورزشگاه پارس را با برنامه دنبال می کنیم

راستین آنلاین:استاندار فارس گفت:طرح تکمیل فازهای دیگرورزشگاه پارس را با برنامه دنبال می کنیم.


اسماعیل تبادارکه صبح امروزشنبه 20 آبان ماه درجریان بازدید از ورزشگاه بزرگ پارس شیرازسخن می گفت با بیان اینکه درساخت،تکمیل و به بهره برداری رسیدن فازنخست این ورزشگاه کارهای بزرگی انجام شده است افزود: این مجموعه بزرگ ورزشی می تواند مسیر بین المللی ورزش استان را احیاء کند.
رئیس شورایعالی ورزش استان با تاکید بر لزوم طراحی جامع برای استفاده حداکثری از فضای این مجموعه ورزشی گفت:زمین فوتبال ورزشگاه پارس تنها بخش کوچکی ازظرفیت های این مجموعه است ،اما با تکمیل فازهای بعدی ورزشگاه که شامل پیست دوچرخه سواری،خانه کاراته،زمین های تنیس و... است می توان امیدواربود که شاهد جهشی بزرگ درحوزه سخت افزاری ورزش استان باشیم.
تبادار از اين مجموعه به عنوان یک پروژه بزرگ و ماندگار ورزشي استان در رشته هاي مختلف بويژه فوتبال ياد كرد وبا تقدیر ازتلاش هاي همه دست اندركاران این پروژه ، ابراز اميدواري كردباصعود تيم هاي فوتبال استان به لیگ برترمردم ورزش دوست فارس شاهد برگزاري مسابقات ليگ برتر، ملي و بين المللي در اين ورزشگاه باشند.
استاندارفارس با اشاره به اينكه تاكنون اعتباري بالغ بر 860 ميليارد ريال از منابع ملي و استاني به اين پروژه تخصيص داده شده اظهار داشت: تكميل فازدوم این پروژه نيازمند حداقل300 ميليارد ريال اعتبار ديگر است كه اميدواریم با پيگيري هايي كه صورت خواهد گرفت بتوان اين اعتبار را تامین شود.
تباداربا اشاره به فرسایشی شدن ساخت این ورزشگاه دردودهه گذشته، مشكلات اعتباري را عامل تاخير چندين ساله اجراي اين مجموعه دانست و با بيان اينكه تكميل استاديوم پارس كار بزرگي بوده است افزود:احداث و تجهيز سالن هاي ورزشي ساير رشته هاي ورزشي در اين مجموعه نيز در دستور كار قرار دارد.
وی در پایان این بازدید ازدست اندرکاران این پروژه خواست زمینه را برای تکمیل فازهای بعدی این ورزشگاه فراهم سازند.
انتهای پیام /  101
1559 کلیک ها  شنبه, 20 آبان 1396 16:52
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا