چاپ کردن این صفحه

نباید سناریو زمین چمن حافظیه برای «پارس» تکرارشود

راستین آنلاین:در روزهای اخیر مصاحبه مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با یک رسانه درخصوص وضعیت زمین چمن حافظیه عاملی شده است تا برخی منتقدین دولت، حسن روحانی و مدیران او را به افتتاح تبلیغاتی متهم کنند.



هجوم رسانه ای منتقدین دولت  به این پروژه بزرگ ملی درحالی درچند روزگذشته رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است که رسول فلاح درمصاحبه با خبرگزاری ایرنا ضمن تکذیب مطالب منتشر شده از قول وی در خصوص زمین چمن مجموعه ورزشی پارس شیراز گفت: «مطلبی در اعتراض به وضعیت ورزشگاه پارس شیراز نگفتم»

مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی شیرازبا انتقاد از سوء استفاده برخی رسانه ها از مصاحبه وی گفت:«برخی رسانه ها به جای انعکاس واقعیت دست به تخریب و نفاق افکنی می زنند که این به دوراز جوانمردی و رسالت نویسندگی است.»

فلاح با بیان اینکه باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به سایت انتشار دهنده حرف هایش به صورت غیر واقعی، اعتراض کرده و آن سایت هم این خبر را از روی خروجی خود برداشته افزوده است:«این بی انصافی است که بخواهیم ورزشگاهی که طرح ناتمام آن 22 سال خاک می خورده است و توسط دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است را با استفاده از ادبیات نامتعارف زیر سوال ببریم .»

اما درچنین شرایطی مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز ضمن انتقاد از طرح برخی مطالب غیرکارشناسی در برخی رسانه ها و آنهم با اهداف خاص می گوید:افتتاح ورزشگاه پارس به هیچ عنوان تشریفاتی و تبلیغاتی نبوده است.

حیدر علی کامیاب با بیان اینکه برای تهیه یک گزارش باید از نظر اهالی فن استفاده شود می افزاید: ورزشگاه ثامن مشهد مقدس 2 سال پیش افتتاح شد اما اجازه بازی کردن بر روی زمین آن پس از 2 سال، چندی پیش صادر شده است .

وی بابیان اینکه اگر پیش از زمان مورد تایید کارشناسان روی چمن ورزشگاه پارس بازی انجام شود،چمن این ورزشگاه هم به سرنوشت  چمن ورزشگاه حافظیه مبتلا خواهد شد می افزاید:یک نمونه دیگر از بهره برداری غیرکارشناسی از زمین چمن یک ورزشگاه در کشور، زمین چمن ورزشگاه غدیر اهوازاست  که بی توجهی به زمان مناسب بهره برداری از آن، هزینه زیادی درپی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه نباید سناریو زمین چمن حافظیه برای  «پارس» تکرارشود می افزاید:به خود اجازه نمی دهیم تا با فضا سازی سیاسی برخی رسانه ها ،بیت المال مورد بی توجهی قرارگیردو برای آیندگان جوابی نداشته باشیم.

کامیاب با طرح این سئوال که دغدغه مندان امروز زمین چمن پارس چرا زمانیکه مدیران همفکران آنها با سوء مدیریت سرنوشت  باشگاه قدیمی و ریشه دار برق شیراز را در مسیر سقوط قراردادند فریاد مظلومیت ورزش فارس را سرندادند می افزاید:اگر این حساسیت ها در زمان بهره برداری از زمین چمن حافظیه در گذشته  هم وجود داشت اینک زمین حافظیه با مشکل روبرو نشده بود.

وی می افزاید:22 سال از زمان کلنگ زنی این ورزشگاه گذشته بود و تقریبا افکار عمومی فراموش کرده بود که چنین ورزشگاهی هم در شیراز وجود دارد،اما همین که دولت تدبیر و امید تصمیم گرفت این ورزشگاه را مورد بهره برداری قراردهد یک شبه برخی مدعی شدند وفریاد وا ورزش ها سردادند!

مدیرکل ورزش فارس که مجموعه ورزشی پارس شیراز را یکی از کم نظیر ترین ورزشگاه های کشورمان می داند می افزاید:این مجموعه درحال حاضر شامل چندین زمین تنیس و چندین سالن تمرینی اختصاصی برای ورزش های انفرادی و رزمی  است و خانه کاراته استان نیزبه عنوان یک مجموعه کم نظیر اختصاصی در این مجموعه در حال ساخت است.

کامیاب از احداث مجموعه ورزشی شماره 2 بانوان در ضلع غربی این ورزشگاه خبر می دهد و می گوید:تا زمانیکه زمین چمن این ورزشگاه از نظر کارشناسان آماده بازی کردن نباشد اجازه نمی دهیم مسابقه ای دراین ورزشگاه برگزارشود.
انتهای پیام /  101
1826 کلیک ها  شنبه, 29 مهر 1396 12:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط