چشم انداز برنامه ها بالا بردن سهم ورزش در سلامت جامعه است/حاجی زاده رئیس هیات بدمینتون فارس شد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: چشم انداز برنامه ها بالا بردن سهم ورزش در سلامت جامعه است.



حیدرعلی کامیاب که بعداز ظهر امروزشنبه 22 مهرماه در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان فارس سخن می گفت هیات های ورزشی استان را بازوان اداره کل و فدراسیون های ورزشی برای رسیدن به نقطه ایده آل در این چشم انداز معرفی کرد و گفت:روسای هیات های ورزشی باید نگاهی فراشهرستانی به ورزش تحت مدیریت خود داشته باشند.

وی استان فارس را استانی وسیع با ظرفیت هایی منحصر به فرد دانست و گفت:فعالیت بیش از50 هیات استانی و بیش از 900هیات شهرستانی گویای این مهم است که فارس به تناسب وسعتش کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

کامیاب که مسئولیت این مجمع را برعهده داشت درادامه با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساخت ها در ورزش به عنوان پیش نیاز کسب موفقیت در عرصه ورزش گفت:بانگاه مثبت دولت به مقوله ورزش و طراحی برنامه توسعه  زیر ساخت های ورزشی استان،جهشی ملموس در عرصه ساخت و سازهای ورزشی در استان طی چند سال اخیر به وقوع پیوسته که حاصل آن تا چند سال آینده قابل رویت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درادامه  بسترسازی برای حضور بخش خصوصی درعرصه ورزش را یکی ازالزامات رونق ورزش عنوان کردو افزود:ورزش فعالیتی هزینه بر است وازآنجا که دولت نیز نمی تواند در حوزه قهرمانی و تیم داری ورود کند،تعریف درآمد های پایدار برای هیات های ورزشی و باشگاه های فعال در حوزه قهرمانی یکی ازالزامات حضور در سطح اول ورزش کشوراست.

کامیاب افزود:درچنین شرایطی ،کسانیکه مسئولیت هیات های ورزشی را برعهده می گیرند می بایست آستین ها را برای جذب سرمایه و حامی مالی بالا بزنند.

وی در عین حال گفت:هرکس این مسئولیت را قبول می کند ایثار کرده است.

کامیاب درادامه با اشاره به برگزاری چندین رخداد بزرگ ورزشی دراستان فارس در روزهای گذشته و پیش رو افزود:یکی از اهداف ما در ورزش استان توسعه توریسم ورزشی است از همین رو برای میزبانی رویداد های بین المللی برنامه ریزی ویژه ای داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه،میزبانی مسابقات فوتبال آموزشگاه های جهان و میزبانی بزرگترین اجلاس سالانه فدراسیون جهانی کوهنوردی در اولین روز از هفته تربیت بدنی در شیراز را در راستای تحقق همین هدف عنوان کرد و گفت:برای شرکت در این اجلاس مهم بیش از 100 مسئول رده بالا از اتحادیه و فدراسیون های کوه نوردی کشورهای مختلف جهان به شیراز خواهند آمد.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش بدمینتون را رشته ای فراگیر برای جذب آحاد مختلف جامعه به ورزش دانست و گفت:این رشته زیبا و جذاب می تواند هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی وزارت ورزش و جوانان را در رسیدن به چشم انداز خود که همان افزایش سهم سلامت جامعه است یاری کند.

وی با اشاره به ساخت بیش از35 خانه اختصاصی برای رشته های مختلف ورزشی درطول سه سال گذشته در استان فارس گفت:بنا داریم پس از احداث خانه کاراته و شنای استان ،یک مرکز قهرمانی برای رشته بدمینتون در استان احداث کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان درپایان ابراز امیدواری کرد رئیس منتخب مجمع ضمن تعامل با فدراسیون بدمینتون و اداره کل ورزش و جوانان زمینه توسعه این رشته را بیش از پیش در استان فراهم سازد.

پس از برگزاری مراسم رای گیری از اعضای مجمع ،عباس حاجی زاده با 19 رای برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات بدمینتون استان فارس انتخاب شد.

حاجی زاده پیش از این رئیس هیات بدمینتون استان فارس بود.
انتهای پیام /  101
1694 کلیک ها  شنبه, 22 مهر 1396 15:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا