چاپ کردن این صفحه

ورزشگاه پارس آماده برگزاری از مسابقات فوتبال شد

راستین آنلاین: 23سال پیش در چنین روزهایی و پس از حرف و حدیث های فراوان برای جانمایی یک ورزشگاه بزرگ در شهر شیراز،کلنگ احداث یک ورزشگاه در این کلان شهر دریکی از جنوبی ترین محلات این شهر زده شد.

اما عملیات ساخت و تکمیل این ورزشگاه به هردلیلی در 23 سال گذشته به اتمام نرسید تا پروژه ای که تا پیش از افتتاح «ورزشگاه میانرود» نامیده می شد رفته رفته به لیست آثار باستانی این استان بپیوندد.

عمر دولت اول حسن روحانی به نیمه رسیده بود که به اعتقاد مدیرکل ورزش و جوانان فارس، شکل گیری یک عزم جدی و اراده ای جهادی در سطح استان و وزرات ورزش و جوانان باعث شد تا با  شکسته شدن طلسم  ساخت و تکمیل این ورزشگاه یکی دیگر از خدمات دولت در عرصه ورزش شکل بگیرد.

حیدرعلی کامیاب که تقریبا تمام روزهای نیمه دوم سال 95 تا اردیبهشت 96 به صورت روزانه از طریق فضای مجازی و صفحه اختصاصی خودش در اینستاگرام ازروندپیشرفت فیزیکی این ورزشگاه به علاقمندان به ورزش استان اطلاع رسانی می کرد،دراین خصوص می گوید:ساخت و تکمیل این ورزشگاه نشان داد که نهضت خدمت رسانی تعطیل بردارنیست.

این درحالی بود که درآن شرایط  منتقدان دولت روحانی ،افتتاح و کلنگ زنی های متعدد درحوزه ورزش و جوانان را تبلیغاتی و مربوط به زمان انتخابات عنوان می کردند!

اما روز 31 فرودین 96 و همزمان با حضور حسن روحانی در استان فارس ورزشگاه بزرگ و زیبایی که دیگر این روزها «پارس»نامیده می شد توسط مسعود سلطانی فرافتتاح شد تا یکی دیگر از اقدامات دولت یازدهم در عرصه عمرانی به چرخه خدمت رسانی افزوده شود.

وزیر ورزش وجوانان در آپین افتتاح این ورزشگاه ،مجموعه پارس را یکی یکی از پروژه های منحصر به فرد و زیبا در سطح کشور معرفی کرد که 67 هکتار زیر بنا دارد و تا کنون اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت و احداث آن هزینه شده است.

اما برگزار نشدن بازی روی چمن این ورزشگاه پس از افتتاح باعث شد تا باردیگر منتقدین دولت روحانی ُنوک تیز پیکان انتقاد خود را به سمت مدیرکل ورزش نشان روند و او را متهم به انجام یک حرکت تبلیغاتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری کنند.

این درحالی بود که کامیاب بارها و از راه های مختلف اطلاع رسانی اعلام کرده بود که برای حفظ منافع شهر و استان و جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه رخ داده در ورزشگاه حافظیه ،تا حصول اطمینان از مطلوب بودن کیفیت چمن ورزشگاه پارس از تحویل گرفتن این ورزشگاه به صورت رسمی خودداری خواهد کرد.

این اصرار مدیرکل ورزش و جوانان فارس باعث شد تا پیمانکار چمن ورزشگاه ضمن بازنگری در مراحل کاشت و داشت چمن به ترمیم نقاط ضعف مورد نظر کارشناس اداره کل ورزش و جوانان فارس اقدام کند.

گرچه این مرحله حدود 4 ماه به طول انجامید،اما شب گذشته «دوم مهرماه» پست جدید کامیاب در صفحه شخصی خود موج جدیدی از شادی و خوشحالی را میان علاقمندان به ورزش فارس ایجاد کرد.

«تست نور انجام شد

چمن ترمیم شده است

ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور نمایندگانفارس(ان شا الله ) است»

همین سه جمله ساده آب سردی بود برپیکر کسانیکه افتتاح ورزشگاه پارس را اقدامی تبلیغاتی برای جذب رای توسط دولت روحانی در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری می دانستند.

اکنون ورزشگاه پارس  آمادگی این رادارد تا با میزبانی  مسابقات ملی و بین المللی نام خود در لیست ورزشگاه های بزرگ ،زیبا و استاندارد ایران جای دهد.

ورزشگاهی که در صورت میزبانی ایران از جام ملت های آسیا می تواند یکی از مکان های برگزاری این مسابقات باشد.
انتهای پیام /  101
10018 کلیک ها  دوشنبه, 03 مهر 1396 06:37
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط

1 نظر