مهمترین رسالت ورزش و جوانان ارتقای سلامت جامعه است

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مهمترین رسالت این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه آن، برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی با هدف ارتقای سلامت جامعه است.



حیدرعلی کامیاب صبح پنجشنبه 26 مرداد در سمینار سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان فارس اداره کل ورزش و جوانان را در دست‌یابی به این هدف کمک کرده است.

او با موفق ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در 18 ماه حضور سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس در این مسئولیت، گفت: هیئت پزشکی ورزشی فارس جدای از دیدگاه‌ عوام که صدور کارت بیمه سالانه بود، اقدامات شاخصی را در حوزه‌های مختلف پیشگیری، آموزش و ارتقای دانش و آگاهی‌های جامعه ورزش و سایر گروه‌ها انجام داده است.

کامیاب همچنین با اشاره به اقدامات شاخص اداره کل ورزش و جوانان فارس در یک سال اخیر، گفت: میزبانی 92 رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی، یک رکورد محسوب می‌شود که به حتم هیئت پزشکی ورزشی فارس در این رکورد سهیم است.

مدیرکل ورزش و جوانانا فارس باشگاه‌های ورزشی را خط مقدم ورزش و جبهه سلامت دانست و گفت: اقدامات شاخصی را با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر دستگاه‌ها، با هدف پاک کردن ورزش از آسیب‌های احتمالی اجرایی کرده‌ایم.
انتهای پیام /  101
953 کلیک ها  پنج شنبه, 26 مرداد 1396 21:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا