دوکاراته کا از فارس مسافر مسابقات جهانی WSKF ژاپن شدند

راستین آنلاین:دوکاراته کا از فارس مسافر بیست و هفتمین دوره از مسابقات جهانی شوتوکان WSKF  ژاپن شدند.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس ،سروش سروش نیا و علیرضا ندیمی دو تن از کاراته کاهای استان فارس درقالب تبم منتخب سبک شوتوکان WSKFجمهوری اسلامی ایران برای شرکت در بیست و هفتمین دوره از رقابت های جهانی این سبک که در شهر توکیو برگزارمی شود عازم ژاپن شدند.

سروش سروش نیا مربی با دانش کاراته  استان فارس که در کارنامه ورزشی خود علاوه بر افتخارات کسب شده از چندین دوره رقابتهای داخلی وملی چندین عنوان قهرمانی در رقابتهای جام جهانی شوتوکان WSKF را در ویترین افتخارات خود و کاراته نیز دارد بعنوان مربی به این در این رقابتها پای خواهد گذارد.

علیرضا ندیمی دیگر نماینده کاراته فارس که هنرجوی سروش سروش نیا ودارای عناوین ارزشمندی همچون قهرمانی در 2 دوره مسابقات بین المللی کاراته جام ایران زمین ،چندین دوره عنوان قهرمانی شوتوکان WSKF ایران و همچنین مدال طلای قهرمانی جهان این سبک ورشته را در آلبوم افتخارات خود دارد در حالی پا به عرصه این رقابتها می گذارد که دوران آماده سازی خود را زیر نظر مربی خود می گذراند وبه کسب مدال خوشرنگی از این رقابتهای سنگین وپر مدعی چشم دوخته است.

گفتنی است سروش سروش نیا عزم آن دارد تا علاوه بر هدایت تیم ایران و هنر جوی آینده دار خود،در کورس قهرمانی پیشکسوتان جهان شانس خود رابیازماید.
انتهای پیام /  101
4741 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:27
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا