برای بازیهای آسیایی برنامه ریزی ویژه داریم/سروستانی ها صاحب استخر سرپوشیده می شوند

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس از برنامه ریزی ویژه برای کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات  آسیایی جاکارتا خبر داد.



حیدرعلی کامیاب با اشاره به ظرفیت های پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه برای ورزش گفت:این ظرفیت ها زمینه را برای رشد و توسعه همه جانبه ورزش فراهم می آورد و ما سعی داریم از آنها نهایت استفاده را در راستای پیشرفت کمی و کیفی ورزش فارس ببریم.

وی با بیان اینکه از مدت ها پیش ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های ورزش استان در اداره کل تشکیل شده است افزود: یک سال به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا باقی مانده است که در راستای حضور مقتدرانه ورزشکاران استان فارس در این رقابت‌ها 49 ورزشکار برای بازیهای آسیایی و 22 ورزشکار برای بازیهای پاره آسیایی شناسایی شده اند تا با برنامه ریزی و تمرینات منظم ، حمایتهای مالی و حضور در رقابتهای داخلی و خارجی و گرفتن میزبانی و... زمینه حضور این ورزشکاران در تیم های ملی و کسب مدال های آسیایی فراهم آید.

کامیاب با اشاره به حمایتهای وزیر ورزش و جوانان  و استاندار فارس از ورزش  گفت قطعا این توفیقات بدون نگاه مثبت و حمایتهای وزارتخانه و استانداری  محقق نمی شد از این روز لازم است  به نمایندگی از جامعه ورزش استان از این عزیزان تشکر نمایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه  اشاره ای هم به حمایت استاندار فارس از باشگاه شهید چمران لار که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا است کرد گفت: کمک مهندس افشانی به باشگاههای ورزشی استان در لیگ های کشور انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه عمرانی ورزش استان طی دو سال گذشته انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم کل پروژه های نیمه تمام دولت‌های قبل تا پایان سال مالی 96 به سرانجام برسند. 

کامیاب بابیان اینکه درابتدای شروع بکار دولت یازدهم 370پروژه نیمه تمامورزشی در استان فارس وجود داشته است افزود: از این تعداد پروژه فقط 147 پروژه باقی مانده است که امیدواریم درسه  نوبت هفته دولت سال جاری ، دهه فجر و هفته دولت سال 97 به بهره برداری برسد. 

وی اشاره ای هم به پروژه های تازه تاسیس در این دولت کرد و گفتت:در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام در طول سالهای 94 و 95 نزدیک به 60 پروژه نیز از محل کمک خیرین و اعتبارات سایر منابع کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است نمونه همین زمین چمن سروستان که افتتاح شده است. 

دبیرشورای عالی ورزش استان  با اشاره به اینکه تا پایان تیر ماه 96 بیش از 500 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده است: گفت درحال حاضردر بسیاری از شهرستانها سرانه ورزشی بالای یک متر مربع است.

 کامیاب درادامه به سفر هفته اخیر استاندارفارس به شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت:یروستان یکی از شهرستان های استان با سرانه ورزش بال معادل یک متر و پانزده سانتی متر است که با افتتاح زمین چمن مصنوعی گام دیگری برای خدمت به مردم شریف این قسمت از استان برداشته شده است.

وی به درخواست های متعدد مردم شهرستان سروستان برای احداث استخر اشاره کرد و گفت:در این سفر استاندار فارس با ساخت یک استخر سرپوشیده دراین شهرستان موافقت کرد و ساخت آن دردستورکارقرارگرفت. 

دبیرپایتخت جوانان جهان اسلام درادامه به بحث درمورد حوزه جوانان پرداخت و گفت: 3 برنامه پایتختی جوانان در سال 2017 با حضور میهمانان داخلی و خارجی انجام شده است که از نظر کمی و کیفی مورد رضایت و تقدیر سازمان کنفرانس اسلامی قرار گرفته است .

کامیاب برنامه بعدی پایتختی جوانان جهان اسلام را  رقابتهای ورزشی جوانان کشورهای اسلامی معرفی کرد و گفت:این رقابت ها در شهریور ماه درشیرازبرگزارمی شود و پیش بینی می شود بیش از 300 ورزشکار جوان از کشورهای اسلامی در این رقابت‌ها که در 7 رشته ورزشی برگزار می شود شرکت کنند.

وی با اشاره به دردستورساخت قرارگرفتن کمپ رهبران جوان در استان فارس گفت:یکی اتفاقات بسیارخوبی که دربخش عمرانی حوزه  جوانان دردروه اخیر رخ داده است ساخت این کمپ است که در آینده بیشتر به اهمیت آن پی خواهیم برد. 

کامیاب همچنین به پیام مقام معظم رهبری در سال 96  اشاره کرد و گفت :در راستای تحقق این شعار برنامه ریزی شده است و علاوه بر اقدامات اداره کل در توسعه اماکن ورزشی که نهایتا منجر به اشتغال می شود اقدامات موثری در برون سپاری فعالیت‌ها ، توسعه باشگاههای خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های قانون در حوزه مشارکت با بخش خصوصی بعمل آمده است که بدون شک نقش موثری در تولید شغل ایجاد خواهد کرد. 

وی درپایان اشاره ای هم به حوزه بانوان کرد و گفت :فضاهای ورزشی ویژه بانوان در این دولت در استان فارس افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و کماکان این روند در استان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام /  101
1132 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:24
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا