با تمام توان از توسعه ورزش در «زرقان» حمایت می کنیم

راستین آنلاین:بخشدار زرقان از عزم جدی خود درجهت حمایت همه جانبه از توسعه ورزش در این بخش خبرداد.



فرشاد کوشا که در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اماکن ورزشی این بخش سخن می گفت:ظرفیبت های زرقان  در حوزه ورزش را قابل توجه دانست و افزود: توسعه ارزشهای تربیتی و پرورش افراد سالم به لحاظ جسمی و روحی یکی از اثرات ورزش بر افراد خصوصا جوانان  است ،از همین رو حمایت از ورزش می تواند ضمن پیشگیری از آسیب های جسمی و اجتماعی در جامعه مدیریت جامعه را نیز آسانتر کند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات نشان می دهد  ورزش علاوه بر سلامت جسمی و روحی موجب از بین بردن مشکلات روحی و روانی شهروندان می شودوحتی ورزش باعث می شود میزان جرم وجنایت در بین نسل جوان را نیزکاهش  دهدافزود:اهمیت به ورزش ،اهمیت به سلامت مردم است.

کوشا در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به فعال بودن حدود 30 هیات ورزشی در بخش زرقان افزود: این هیات‌های ورزشی با زیر پوشش قراردادن استعدادهای بسیاری در رشته های مختلف ورزشی می توانند با تلاش و پشتکارخود و حمایت مسئولین  زمینه کسب  افتخار برای استان و کشور را فراهم سازند.

بخشدار زرقان با ابراز خرسندی ازوقوع اتفاقات خوب در حوزه ورزش استان در طول دولت یازدهم گفت: علی رغم کمبود بودجه و اعتبارات و شرایط خاص مالی دولت در چند سال گذشته نگاه ویژه ای به توسعه ورزش در استان شده است که امیدواریم با ادامه این روند رو به رشد، برخی محرومیت ها نیز از بخش زرقان رخت بربندد.
انتهای پیام /  101
1990 کلیک ها  سه شنبه, 13 تیر 1396 10:56
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا