فارس آمادگی میزبانی رقابت های بزرگ و اردوهای تیم ملی را دارد

راستین آنلاین:سرپرست هیات گفت: فارس آمادگی میزبانی رقابت های بزرگ و اردوهای تیم ملی  را دارد.



به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان فارس ،محمدجواد شلتوک کار که درحاشیه  حضور در اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشور سخن می گفت:با ابراز خرسندی از میزبانی استان فارس و شهر شیراز از این اردو افزود:تیم ملی ویترین بهترین و پرافتخارترین ورزشکاران هر کشوری است از این رو خوشحالیم که در آستانه اعزام تیم ملی کاراته کشورمان به مسابقات آسایی قزاقستان میزبان نخبگان و ستاره های کاراته کشور در شهر شیرازهستیم.

وی استان فارس را استانی با ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه های مختلف معرفی کرد و گفت:چهار فصل بودن این استان درکنار امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف،شرایط را برای برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف فراهم کرده است.

شلتوک کار با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری این اردو در شهر شیراز گفت:مدیرکل ورزش و وجوانان ، معاون توسعه ورزش قهرمانی ، مسئول ورزش بانوان استان ،پایگاه قهرمانی،هیات دو میدانی و هیات پزشکی ورزشی دربرنامه ریزی و آماده سازی امکانات لازم برای میزبانی این اردو کمک های زیادی به هیات کاراته استان کردند.

سرپرست هیات کاراته استان فارس درادامه به توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت:یکی از اهداف هیات کاراته استان از میزبانی مسابقات بزرگ ملی و بین المللی و همچنین اردوهای تیم ملی،همراهی با سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان درراستای  توسعه توریست ورزشی است.

شلتوک کار با تقدیر از نگاه مثبت منتخبین مردم شهر شیراز در شورای اسلامی این شهر به مقوله ورزش ،از حضور لیلا دودمان منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای  اسلامی این شهر،دراردوی تیم ملی کاراته بانوان تقئیر کرد و افزود:شناخت مسئولان شهری از ورزش و اشراف آنها بر اهمیت این مقوله فرهنگی اجتماعی امیدواری ها برای ایجاد فضایی تعاملی در راستای توسعه هرچه بیشتر ورزش استان فراهم می سازد.

وی با اشاره به جای خالی یک مسابقه بین المللی در درشیراز گفت:طرح پیشنهادی هیات کاراته استان برای برگزاری یک دوره سابقه بین المللی با نام شیراز و ثبت آن در تقویم رسمی فدراسیون کاراته آماده و مذاکرات ابتدایی آن با اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیراز انجام شده ،از همین رو امیدورایم تا در آینده ای نچندان دور و ضمن هماهنگی با فدراسیون کاراته این اتفاق در کاراته فارس به وقوع بپیوندد.

گفتنی است اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور درمسابقات آسایی قزاقستان از 31 خردادتا 6 تیر ماه جاری در شیرازدرحالی برگزاری است که با هماهنگی های انجام شده تعدادی از قهرمانان و مربیان کاراته استان نیز ضمن حضور در این اردو به تمرین مشترک با اعضای تیم ملی کاراته می پردازند.
انتهای پیام /  101
1451 کلیک ها  جمعه, 02 تیر 1396 12:43
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا