شکوفایی ورزش فارس حاصل تدبیر دولت در حوزه ورزش است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شکوفایی ورزش فارس حاصل تدبیر دولت در حوزه ورزش است.



حیدرعلی کامیاب که ظهر امروز چهارشنبه در نشست مشترک مسئولین باشگاه برق جدید شیرازبا استاندار فارس سخن می گفت،ضمن ارائه گزارشی از روند رو به رشد توسعه اماکن ورزشی در استان فارس افزود:دردوسال گذشته بسیاری از طرح های نیمه کاره ورزشی در سطح استان،تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی نگاه عدالت محور را یکی از ویژگی های دولت یازدهم درحوزه ورزش عنوان کرد وگفت:بر همین اساس در طول دو سال گذشته بسیاری از روستا های استان صاحب مکان های مناسبی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شده اند.

کامیاب از شکسته شدن طلسم ورزشگاه بزرگ پارس  به عنوان یکی دیگر از خدمات دولت در عرصه ورزش یاد کرد و گفت:بنا داریم تا با ساخت اماکن ورزشی استاندار تمام هیات های ورزشی، صاحب خانه اختصاصی شوند.

وی از ساخت و تکمیل ورزشگاه سرپوشیده شش هزارنفره شیراز به عنوان یکی دیگر از پروژه های بزرگ ورزشی در استان فارس یاد کرد و افزود:این پروژه ازمصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس است که متاسفانه تا چند سال گذشته اقدام چشم گیری  جهت ساخت آن انجام نشده بود،اما با حمایت استاندار و معاونین استانداری با یک حرکت جهادی اکنون شاهد پیشرفت بیش از 40 درصدی آن هستیم و امیدواریم تا سال آینده بتوانیم این پروژه را نیز به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود:درکنار تمام اتفاقات خوبی  که درحوزه سخت افزاری ورزش استان رخ داده،توجه به ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی را نیز همواره مورد توجه و دستورکار قراردادیم و حاصل یک حرکت تیمی منسجم و برنامه محور کسب دهها مدال آسیایی ،جهانی و بین المللی در رشته های مختلف،حضور مربیان ورزشی استان در تیم های ملی،قضاوت داوران استان فارس در رقابت های رشته های مختلف در سطح ملی و بین المللی و معرفی مدیران ورزشی جوان و آینده دار به جامعه ورزش کشور است.

کامیاب درعین حال به جای خالی یک تیم لیگ برتری در رشته فوتبال در ویترین افتخارات ورزشی استان فارس اشاره کرد و افزود:با توجه به حضور دو تیم برق جدید و فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور،امیدواریم با حمایت مردم ورزش دوست استان،مسئولان استانی و ایجاد فضای  همدلی و همکاری بین اهالی فوتبال استان، شاهد جشن صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر در فصل آینده باشیم.
انتهای پیام /  101
1458 کلیک ها  پنج شنبه, 25 خرداد 1396 08:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا