عملکرددولت در حوزه ورزش و جوانان فارس مصداق بازرتحقق اقتصاد مقاومتی است

راستین آنلاین:رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: عملکرددولت در حوزه ورزش و جوانان فارس  مصداق بازرتحقق اقتصاد مقاومتی است.



ساسان تاجگردون که عصر روزیکشنبه هشتم خرداد درآئین افتتاح دو سالن اختصاصی ژیمناستیک و وزنه برداری استان فارس سخن می گفت،با تقدیر از عملکرد تیم مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:درچند سال اخیرشاهد رخدادهای بسیار خوبی درعرصه ورزش و جوانان فارس بوده ایم که آثار بخشی ازآنها در حاضر و آثار بخشی دیگر در آینده ای نزدیک نمایان خواهد شد.

وی تلاش برای گسترش ورزش همگانی در کنار توسعه ورزش قهرمانی را یکی از پیش نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست و افزود: جامعه‌ ی سالم از نظر جسمی، ذهنی و روحی، جامعه‌ پویا، کارآمد و با بهره‌وری بالاست .

تاچگردون افزود: ا ورزش باعث سلامت، افزایش کارایی، بالا بردن آستانه تحمل، قدرت و وحدت در میان جامعه  و ارتقای روابط اجتماعی و عاطفی و زمینه سازارتقای غرور و عزت ملی می‌شود و این ویژگی های مثبت در جامعه می تواند زمینه ساز استقلال یک جامعه شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با اشاره به حاکمیت تفکر حرفه ای برحوزه ورزش و جوانان استان افزود: در دنیای امروز صنعت ورزش وظیفه دارد نقش خود را در اقتصاد ازجمله در مسائل مربوط به درآمدزایی و درصد مشارکت در تولید ناخالص ملی و نیز مباحث اشتغالزایی و کارآفرینی و کاهش وابستگی کشور به درآمدهای نفتی مشخص کند،اتفاقی که  درفارس  گام های نخست اما محکم آن برداشته شده است.

تاجگردون ادامه نهضت سازندگی درحوزه ورزش و جوانان فارس و آنهم پس از انتخابات ریاست جمهوری را خط بطلان بر برخی تحلیل های بی اساس دانست و گفت:افتتاح چندین طرح عمرانی پس از انتخابات گواهی بر صداقت و خدمتگزاری دولت است.

دراین مراسم که ساسان مبینی مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس و تنی چند از مدیران و پیشکسوتان ورزش استان نیز حضور داشتند سالن اختصاصی هیات ژیمناستیک(استاد اعظمی) که با اعتبار300 میلیون تومان بازسازی شده  و همچنین سالن اختصاصی وزنه برداری که با اعتبار600 میلیون تومان احداث شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

انتهای پیام /  101
1357 کلیک ها  سه شنبه, 09 خرداد 1396 00:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا