برقراری عدالت اجتماعی جزو سیاست های دولت درحوزه ورزش و جوانان است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: برقراری عدالت اجتماعی جزو سیاست های دولت درحوزه ورزش و جوانان است.



حیدرعلی کامیاب که روز پنجشنبه چهارم خرداد درسفر به شهرستان های لار، ،خنج وگراش درجمع خبرنگاران سخن می گفت،با اشاره به اینکه در این سفر سه پروژه ورزشی در شهرستان خنج شامل سالن ورزشی چند منظوره نشاط روستای کورده ، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای محمله و چمن مصنوعی مرکز شهرستان خنج افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد،افزود:از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر وامید، حفظ کرامت انسانی وگسترش امکانات در روستاها در دستورکارقرارگرفته است.

وی بهره برداری از سالن چندمنظوره نشاط درروستای کورده ،افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای محمله ازتوابع شهرستان خنج،آغازعملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء این شهرستان و بازدید از اماکن وتاسیسات ورزشی این سه شهرستان را از جمله برنامه های سفر یک روزه به جنوب استان فارس بیان کرد و افزود:با گذشت بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید با واژه محرومیت و عبارت محرومیت زدایی خداحافظی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تقسیم عادلانه امکانات را یکی از راهکارهای همسان سازی سطح امکانات در روستاو شهر دانست و افزود: کاهش فاصله امکاناتی بین شهرها و مناطق کم تر برخوردارضمن ایجاد تحکیم پيوند مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي،افزایش محبوبیت خادمان مردم در نظام اجرایی کشور را به دنبال خواهد داشت.

کامیاب درادامه  با اشاره به نقش خیرین ورزشی دراستان فارس گفت،خوشبختانه فرهنگ حضورخیرین در حوزه ورزش و جوانان درحال گسترش است و گسترده شدن این فرهنگ می تواند آثار مثبتی را در این حوزه به دنبال داشته باشد.

وی کاهش فاصله بین اماکانات شهر و روستا را عاملی برای ایجاد وحدت در جامعه عنوان کردوگفت: خدمات اداره کل ورزش و جوانان استان  مصداق عینی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل، فرامین مقام معظم رهبری در این راستا و کم کردن سطح فاصله امکاناتی بین شهرها و روستاهای استان است.

گفتنی است در این سفرجمشیدجعفرپورنماینده مردم لارستان در مجلش شورای اسلامی،مسئولان محلی و تنی چند از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان،حیدرکامیاب را همراهی می کردند.
انتهای پیام /  101
1301 کلیک ها  جمعه, 05 خرداد 1396 09:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا