پیام تبریک کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به مناسبت پیروزی در انتخابات

راستین آنلاین:کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با صدور پیامی پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رابه این نامزد انتخابات و حامیان وی تبریک گفت.



دراین پیام آمده است:

اردیبهشت روحانی امسال نشان داد که مردم ما،مردمی از جنس اخلاق گرایی،اعتدال،میانه روی و علاقمند به اصلاح امور جامعه از راه قانون هستند.

مردمی که با رای قانونی خود نشان دادند جامعه ما،جامعه ای مترقی است که برای آن  حفظ کرامت و شان انسان ها اولویتی به مراتب بالاتر از وعده هایی از جنس مادیات است.

انتخابات امسال رفراندمی اجتماعی و سیاسی بود تا نشان دهد مردم ما به تدبیر و عقلانیت امید بسته اند.رفراندومی که بی شک برنده اصلی آن مردم و نظامی است که بیش از چهار دهه است خون جوانان این وطن نهال آن را به درختی تنومند تبدیل ساخته است.

درختی تنومند که اینک دولت دکترروحانی می تواند با اتکاء به آن درمقابل کشورهای خارجی از دریچه اسلامی رحمانی سخن بگوید و جایگاه ومنزلت ملت پرافتخار این سرزمین را همچون 4 سال گذشته به رخ جهانیان بکشد.

این کمیته ضمن تقدیرو تشکرازهمه قهرمانان،مربیان،داوران و مدیران ورزشی که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری با حضور خود درستاد ورزشکاران حامی دکترروحانی درفارس وهمچنین مراسم های برپا شده توسط کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی دکتر روحانی،حمایت خود رااز رئیس جمهورمحبوب کشورمان اعلام کردند،با تاکید بر اینکه حضورانبوه مردم درانتخابات پرشکوه بیست و نهم اردیبهشت نشانه ای ازوفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است،این پیروزی را به دکترحسن روحانی و حامیان وی تبریک گفته وامیدواراست همه ملت ایران با احترام به رای معنای دارو تاریخی دکتر روحانی،سکان دار قوه مجریه کشور را در اداره کشور بر مدار تدبیر،عقلانیت و استمرار درمسیر امید به آینده یاری کنند.
انتهای پیام /  101
2134 کلیک ها  شنبه, 30 ارديبهشت 1396 16:26
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا