دولت تدبیروامیدمحرومیت زدایی را درعمل اجرایی کرد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: دولت تدبیر و امید محرومیت زدایی  را به صورت  درعمل اجرایی کرد.



حیدرعلی کامیاب که درمراسم کلنگ زنی سالن چندمنظوره ورزشی درروستای حشمتیه آباده ودرحضور نماینده مردم این شهر ،فرماندارو جمعی از مسئولین محلی ،معتمدین شهرهای آباده و بوانات سخن می گفت،افزود:در طول دولت یازدهم تصمیم گیری ها بر اساس منطق و بر پایه تدبیروعقلانیت انجام گرفته از این رو مکان یابی برای احداث اماکن ورزشی با حساسیت خاصی انجام شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه در سالهای قبل به حدود5 هزارنفر روستانشین در این منطقه از استان وعده ساخت سالن ورزشی داده شده اما هیچگاه عملی نشده است گفت:به حول و قوه الهی سالن چندمنظوره ورزشی این روستا با اعتبار معادل پانزده میلیلرد ریال درکوتاه ترین زمان ممکن ساخت و به بهره برداری خواهدرسید.

کامیاب با بیان اینکه توجه به امر محرومیت زدایی در حوزه ورزش و جوانان در دولت یازدهم برهیچ کس پوشیده نیست گفت:اتفاقات خوبی که در حوزه سخت افزارو نرم افزار در دولت یازدهم در حوزه ورزش و جوانان استان فارس رخ داده گواه این ادعاست.

وی این اتفاق رایک نهضت در راستای محرومیت زدایی از چهره استان دانست و گفت:امروز در دورافتاده ترین روستاهای استان نیز مکان ورزشی احداث شده و هرکجای دیگر استان نیز که لازم باشد بازهم احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان،شورونشاط جوانان روستای حشمتیه را درمراسم  کلنگ زنی این سالن ورزشی عاملی برای افزایش انگیزه خدمت رسانی به مردم استان عنوان کرد و گفت:

با توجه به عمق محرومیت‌های موجود در این استان ، کارهای زیادی که باید پیش از این در این استان انجام می‌شده و محقق نشده، این نهضت باید برهمین ریل تدبیرو عقلانیت ،سال‌های سال ادامه یابد تا برای همه مردم محروم بیش ازپیش قابل لمس شود.
انتهای پیام /  101
1561 کلیک ها  دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 13:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا