بادرخشش کاتا روهای فارس در مسابقات قهرمانی کشورکاپ قهرمانی به شیراز آمد

راستین آنلاین:با درخشش کاتا روهای نوجوان و جوان استان فارس در مسابقات قهرمانی کشورانتخابی تیم ملی کاراته ،فارس درمجموع کسب  مدال ها قهرمان کشور شد.



سرپرست هیات کاراته استان فارس ضمن اعلام این خبر با ابراز خرسندی ازدرخشش نوجوانان و جوانان پسر و دختر فارس در این مسابقات گفت:دراین دوره از مسابقات که در سالن شهیدکبکانیان تهران برگزارشد،محمدرضا کشاورز کاتا روی خوش آتیه استان فارس توانست با ارائه نمایشی زیبا از کاتا های پیشرفته کاراته ضمن پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود با ایستادن روی سکوی قهرمانی مدال طلای این مسابقات را دررده سنی نوجوانان برای استان فارس به ارمغان بیاورد.

محمدجوادشلتوک کاردرادامه از مصطفی ظفری زاده به عنوان دیگر کاراته کای مدال آور استان فارس در این دوره از مسابقات یاد کرد و افزود:این کاتا روی شیرازی نیز در عین شایستگی در رده سنی نوجوانان به مقام سوم قناعت کرد و یک مدال برنز را برای استان فارس به ارمغان آورد.

وی افزود:محمدامین پایدارنیزدیگرقهرمان استان فارس بود که توانست در رده سنی جوانان با ایستادن روی سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشورمدال برنز را ازآن خودکند.

سرپرست هیات کاراته استان فارس اوج هنرنمایی کاراته کا های جوان استان فارس را مسابقات تیمی کاتا در این دوره از رقابت ها توصیف کرد و افزود:تیم یک دست وآینده دارجوانان فارس که توسط مربی با دانش ،فهیم و جوان شیرازی مسعود زارع هدایت می شود توانست در میان مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات پس از پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود با ایستادن روی سکوی قهرمانی مدال با ارزش طلای کاتای تیمی را برای استان فارس به ارمغان بیاورد.

شلتوک کار با تمجید از مسعود زارع،محسن زارع ،مسعود ذیگلری،صادق مهرپورو مهران همت که با حضور در این مسابقات نمایشی از وحدت و همدلی در کاراته فارس را به رخ کاراته ایران کشیدند گفت:در مجموع کسب مدال ها در این دوره از مسابقات فارس با دو طلا و سه برنزاول شد،تهران با یک طلا و یک برنز دوم شد وکرمان با دونقره و یک برنز به مقام سوم دست یافت.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش به درخشش دختران کاراته کای جوان استان فارس درمسابقات قهرمانی کشور نیزاشاره کرد و افزود:دراین مسابقات فاطمه براتی توانست درحضورتمام مدعیان کسب مدال این رده سنی با ایستادن روی سکوی سوم قهرمانی مدال برنز را ازآن خودکند.

شلتوک کار افزود:درکاتای تیمی نیز تیم فارس متشکل از فاطمه براتی،نجمه مختارپورو زهراطاهری با هدایت زهرا قشقایی توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را ازآن خود کند.
انتهای پیام /  101
2061 کلیک ها  شنبه, 02 ارديبهشت 1396 11:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا