اگر روند گذشته ادامه پیدا می کرد «ورزشگاه پارس»تا 20 سال دیگر هم افتتاح نمی شد

راستین آنلاین:استاندار فارس با ابراز رضایت از روندپیشرفت عملیات عمرانی ورزشگاه «پارس شیراز» شیراز گفت: اگر روند گذشته ادامه پیدا می کرد «ورزشگاه پارس»تا 20 سال دیگر هم افتتاح نمی شد.



سید محمد علی افشانی که پیش ازظهر امروز سه شنبه دربازدیدازاین ورزشگاه درجمع خبرنگاران سخن می گفت،افزود: خوشبختانه روند پیشرفت پروژه به گونه ای است که چهره ورزشگاه نسبت به یک سال گذشته بکلی  تغییر کرده است.

وی بااشاره به اینکه این پروژه میراث بیست سال گذشته برای شهر شیراز است افزود:در بازدید سال 94 دکتر نوبخت از این ورزشگاه ،معاون رئیس جمهور قول فراهم آوردن بودجه تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن را دادو از همان روز تمام توان استان برای تکمیل پروژه بکاربسته شد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان فارس بودجه در نظر گرفته شده برای این ورزشگاه را در سال های 94 و 95 به ترتیب 4 و 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:با پیگیری های به عمل آمده در سال 95 مبلغ 54 میلیاردتومان اعتبار از محل اوراق مالی به این پروژه اختصاص یافته است.

افشانی بارش های اخیررا عاملی برای کند شدن عمیلات ساخت و ساز و همچنین زیر سازی و ممحوطه سازی ورزشگاه عنوان کرد و افزود:بازدید های روزانه مسئولان مرتبط با این پروژه و همچنین مستقر شدن تیم فنی استانداری به سرپرستی مدیرکل دفتر فنی استانداری در محل کارگاه باعث شده تا ضمن تسریع در روند عمرانی ،کیفیت کار نیز به صورت مداوم مورد آزمایش های فنی مهندسی قرارگیرد.

وی پیشرفت پروژه ورزشگاه پارس را حدود 95 درصد عنوان کرد و گفت:بی شک این پروژه با در نظر گرفتن تمام استاندارهای لازم وملزومات کیفی نیمه اول سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای عالی ورزش استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش  سال 95 را سال خوبی برای ورزش استان در رشته های مختلف ورزشی دانست و گفت:فعلا دغدغه همه ما در ورزش استان نداشتن یک تیم لیگ برتری در رشته فوتبال است که امیدواریم با بهبود وضعیت تیم فجر شهید سپاسی پس از تغییرات انجام گرفته شاهد حضورنماینده ای از استان فارس در لیگ برتر فوتبال و آنهم در آینده ای نزدیک باشیم.
انتهای پیام /  101
2097 کلیک ها  سه شنبه, 08 فروردين 1396 16:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا