امسال تمام پروژه های ناتمام بخش ورزش به سرانجام می رسد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امسال تمام پروژه های ناتمام بخش ورزش به سرانجام می رسد.



حیدرعلی کامیاب که درجشنواره بهار جوانی درممسنی سخن می گفت،با گرامیداشت یاد و خاطره شهداگفت:امنیت وآسایش کنونی جامعه حاصل جانفشانی جوانانی است که بهار عمرشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی بااشاره به ظرفیت های موجود درشهرستان های ممسنی ورستم گفت:دراین منطقه تنها پروژه استخر سرپوشیده به بهره برداری نرسیده است که با تکمیل فعالیت های عمرانی مربوط به این پروژه تا یکی دوماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برنامه ریزی برای ساخت 20 پروژه جدید ورزشی در ممسنی و رستم خبر داد و گفت:با پیگیری های مستمر نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی 15 زمین چمن مصنوعی و 5 سالن ورزشی چندمنظوره از محل اعتبارات ورزشی وزارت نفت دراین دو شهرستان طی یکی دو هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.
کامیاب تحرک در حوزه ساخت و سازهای حوزه ورزش در این دو شهرستان را حاصل همراهی و پیگیری های مسئولانه مسعودگودرزی دانست و گفت:به جرات می توان گفت که یکی از دغدغه های نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس مرتفع شدن چالش ها در حوزه جوانان و ورزش است.

وی با تاکید بر اینکه درسال 96 تمام پروژه های نیمه کاره استان که میراث گذشته بوده به سرانجام خواهد رسید گفت:در برنامه ریزی برای ساخت پروژه های جدید براساس طرح آمایش سرزمینی اقدام خواهد شد.

کامیاب در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه ،حضور حداکثری در این انتخابات را ضامن پیشرفت و توسعه انقلاب دانست و افزود:زمانیکه حاکمیت و دولت از حمایت مردمی برخوردارباشد،قدرت های خارجی نمی توانند برای ما تصمیم گیری کنند.

وی شوراهای شهر و روستا را نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و با پراهمیت خواندن این نهاد و نقش تعیین کننده مردم در چینش ترکیب آن گفت:شورا ها حلقه اتصال مردم به دولت هستند،از این رو حضورحداکثری مرذم و انتخاب نفرات کارشناس،متعهد و متخصص می تواند بسیاری از چالش های پیش روی شهر رامرتفع سازد.

انتهای پیام /  101
1254 کلیک ها  شنبه, 05 فروردين 1396 15:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا