موفقیت نمایندگان فارس در لیگ های کشوری نشان از علاقه بخش خصوصی برای حضور در این ورزش دارد

سرپرست هیات کاراته استان فارس گفت: موفقیت نمایندگان فارس در لیگ های کشوری نشان از علاقه بخش خصوصی برای حضور در این ورزش دارد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،محمد جواد شلتوک کار با اشاره به قهرمانی تیم بانوان دانشگاه پیام نور فارس در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور گفت:این تیم که با حمایت خوب مسئولین دانشگاه پیام نور خصوصا دکتر نصیر زاده و آقای محسن کریمی دراین مسابقات شرکت کرده بود توانست پس از سالها سنت شکنی کرده و عنوان قهرمانی را در حضور دیگر مدعیان سنتی  این مسابقات ازآن خود کند.

وی  با اشاره به اینکه سرپرستی این تیم بر عهده فاطمه قشقایی نژادنائب رئیس هیات کاراته استان و هدایت فنی آن برعهده لیلا بهرامی مربی شیرازی تیم ملی کاراته بوده است گفت:به همراه مسئولان دانشگاه پیام نور، تمام تلاش خود را برای حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا بکار خواهیم بست.

سرپرست هیات کاراته استان فارس ،کسب مقام اول لیگ نونهالان درگروه یک توسط تیم سلولزی فارس رعنای فارس،مقام اول لیگ نونهالان گروه دو توسط تیم صبای شیراز،مقام دوم لیگ نونهالان گروه یک توسط تیم صبای شیراز،مقام دوم لیگ جوانه ها توسط تیم سلولزی فارس رعنا،مقام سوم لیگ نونهالان توسط تیم سلولزی فارس رعنا و مقام سوم لیگ جوانه ها توسط تیم آسا گستران فارس را از دیگر موفقیت های تیم های کاراته فارس در بخش بانوان و در مسابقات لیگ کاراته کشور  عنوان کرد و گفت:در بخش مردان نیز ودر لیگ جوانه ها تیم ارژن شیراز به مقام دوم دست یافت.

شلتوک کار حضور حامیان مالی در ورزش کاراته را یک فرصت گران بها دانست و افزود:برای حضور اثرگذار تر حامیان ورزش درکاراته استان بسته های تشویقی مناسبی تهیه شده که امیدورایم با رایزنی های انجام شده بتوانیم مسیر حضور این دسته از حامیان ورزش را در ورزش کاراته بیش از گذشته هموار سازیم.

هیات کاراته استان فارس

انتهای پیام /  راستین آنلاین
1206 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1395 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا