بیشترین پروژهای عمرانی کشور در حوزه ورزش در فارس به بهره برداری رسیده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:طی دو سه سال گذشته تاکنون بیشترین پروژهای عمرانی کشور در حوزه ورزش در فارس به بهره برداری رسیده است.



حیدر علی کامیاب که در مجمع عمومی سالیانه هیات سوارکاری استان فارس سخن می گفت: بااشاره به برخی محدودیت های مالی دولت یازدهم در دوران  خدمت خود افزود:

این محدودیت ها باعث نشد تا دولتمردان دست از تلاش بردارند،بلکه با تدبیر و امید و اتخاذروش های عقلانی و با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی

کارهای بزرگی را انجام دادند که در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی به افتتاح پروژه ورزشگاه بزرگ شیراز در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد و گفت:افتتاح این پروژه پس از 21 سال که از کلنگ زنی آن می گذرد،گل سرسبد پروژه های عمرانی وزرات ورزش و جوانان در این دوره محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه به ایجاد تفاهم نامه و ترسیم سند راهبردی وسند چشم انداز توسعه ورزش سوارکاری در فارس وجنوب کشور اشاره کرد و گفت:رشته سوارکاری یکی از رشته های مهم و مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

کامیاب افزایش تعداد باشگاه های این رشته ورزشی در سطح استان را از 3 باشگاه بدون پروانه به 47باشگاه پروانه دار استاندارد، نشانه ی توجه ویژه به این رشته ورزشی دانست و گفت:توصیه پیامبر عظیم الشان  ودین مبین اسلام به فراگیری ولزوم آموزش این ورزش به فرزندانمان یکی از دلایل پر اهمیت بودن این رشته ورزشی از نظراداره کل ورزش و جوانان است.

وی در پایان  از دردست تدوین بودن سند راهبردی برای همگانی شدن ورزش سوارکاری درفارس خبر داد و گفت:امیدورایم با عملیاتی شدن این سند بتوانیم توسعه این ورزش را بیش از پیش سرعت بخشیم.
انتهای پیام /  101
1392 کلیک ها  جمعه, 20 اسفند 1395 08:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا