سیاست دولت توجه به کرامت و جایگاه جوانان است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سیاست دولت توجه به کرامت و جایگاه جوانان است.



حیدر علی کامیاب که صبح روز یکشنبه 9 اسفند درکنگره علمی جوانان درآئینه پژوهش سخن می گفت،به چالش های پیش روی جوانان در دوران جاری اشاره کرد و افزود:پیچیدگی های زیستی در سالهایی که زندگی بشر رنگ و بوی صنعتی به خود گرفته است ،نیاز به معرفی الگویی مناسب برای جوانان و تعریفی دقیق از سبک زندگی موفق و سالم  برای آنهارا بیش از پیش لازم و ضروری کرده است.

وی در ادامه  به عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام که در سال 2017 به شیراز تعلق دارد اشاره کردو افزود:فرصت ارتباط گرفتن جوانان شهر شیراز و استان فارس با جوانان نخبه 58 کشور اسلامی،فرصتی مناسب است که می تواند در حوزه علمی دستاوردهای بزرگی را به دنبال داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش اشتغال و مسائل اقتصادی را از دیگر چالش های پیش روی نسل جوان عنوان کرد و با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصادمقاومتی توسط مقام معظم رهبری گفت:دولت یازدهم  از آغاز فعالیت خود برنامه های وسیعی را برای تحقق این سیاست ها دردستور کار قرار داده است که خوشبختانه بخش عمده ای از آنها تحقق پیدا کرده است.

کامیاب توسعه علم از طریق تشکیل شرکت های دانش بنیان وتوجه به فعالیت موسسات و نهادهای علمی را یکی از سیاست های دولت در راستای توجه به جوانان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود:دولت جوانان را تکیه گاهی قابل اعتماد و سرمایه ای گرانبها می داند.
انتهای پیام /  101
1269 کلیک ها  دوشنبه, 09 اسفند 1395 11:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا