توجه به ورزش از اولویت های برنامه ای دانشگاه شیراز است

راستین آنلاین:قائم مقام دانشگاه شیراز گفت: توجه به ورزش از اولویت های برنامه ای دانشگاه شیراز است.



سید علی اکبر صفوی که در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای،فدراسیون جهانی ورزش های همگانی،هیات ورزش های پهلوانی و ورزش های زورخانه ای استان فارس با مسئولین دانشگاه شیراز سخن می گفت،این دانشگاه را اولین دانشگاه بین المللی کشور معرفی کرد و افزود:تا سالها پس از راه اندازی این دانشگاه تدریس درآن به زبان انگلیسی بود.

وی توجه به سلامت جسم ،جان و روح دانشجویان را از جمله دغدغه های  این دانشگاه عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی پرداختن به مسئله ورزش است که سبب ارتقاء سلامتی و شادابی و نشاط بین اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان می شود.

صفوی جوانان و دانشجویان را سرمایه های انسانی کشور نامید و افزود: با مشارکت در حوزه جوانان می توان در راستای حل بسیاری از چالش های جامعه کنونی تاثیرگذار بود.

صفوی با اشاره به کلنگ زنی احداث زورخانه در دانشگاه شیراز گفت:با حمایت مسئولین فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و  رئیس هیات پهلوانی و ورزش های زورخانه ای استان فارس که اتفاقا عضو شورای اسلامی نیز هست امیدواریم این زورخانه در زمان مقرر ساخته و آماده بهره برداری شود.
انتهای پیام /  101
1203 کلیک ها  سه شنبه, 03 اسفند 1395 12:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا