افتخار می کنیم ورزشی را به دنیا معرفی کرده ایم که خود یک تاریخ است

راستین آنلاین:رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای گفت:افتخار می کنیم ورزشی را به دنیا معرفی کرده ایم که خود یک تاریخ است.



محسن مهر علیزاده که در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای،فدراسیون جهانی ورزش های همگانی،هیات ورزش های پهلوانی و ورزش های زورخانه ای استان فارس با مسئولین دانشگاه شیراز سخن می گفت،پیشبرد اهداف  بین المللی و ملی را دو هدف عمده برگزاری این نشست مشترک عنوان کرد.

 وی با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه شیراز به عنوان یک دانشگاه بین المللی و اقبال عمومی دانشجویان ایرانی برای تحصیل در این دانشگاه را علت انتخاب دانشگاه شیراز برای افزایش همکاری و تعاملات مشترک عنوان کرد و با اشاره به کلنگ زنی احداث یک زورخانه در این دانشگاه گفت:این مایه افتخار است که ما ایرانیان مبدع تاسیس یک فدراسیون بین المللی بوده ایم و 12 سال برای بسط و گسترش اهداف آن تلاش کرده ایم.

مهر علیزاده پیشینه تاریخی ایرانیان برا ی افتخار ارزشمند دانست و با بیان اینکه شهر شیراز و مجموعه تخت جمشید بیانگر عظمت و شکوه فرهنگ ایرانیان است افزود:تلفیق مبارک آموزه های اسلام و فرهنگ ایرانی در ورزش های زورخانه ای نمودی عینی پیدا کرده است.

وی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را مجموعه ای از موسیقی،بدنسازی، شعر،آموزه های اخلاقی و تربیتی و نوای گرم مرشد معرفی کرد و گفت:این مجموعه درقالب یک ورزش زیبا باعث پرورش و تربیت همزمان جسم و روح انسان می شود.

وی با اشاره مجدد به ابتکار ایرانیان جهت راه اندازی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای از عملکرد هیات پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در بسط،گسترش و تریج این ورزش در سطح استان پهناور فارس تقدیر کرد.
انتهای پیام /  101
1811 کلیک ها  سه شنبه, 03 اسفند 1395 12:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا