مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان فارس به بهره برداری رسید

راستین آنلاین:طی مراسمی باحضور مسئولین و ورزشکاران، مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان فارس ظهر امروز به مناسبت دهه پرفروغ فجر در شیراز اف طی مراسمی باحضور مسئولین و ورزشکاران، مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان فارس ظهر امروز به مناسبت دهه پرفروغ فجر در شیرازافتتاح و به بهره برداری رسید.


ظهر امروز پنجشنبه 21بهمن ،با حضور مسئولین ،ورزشکاران و اصحاب رسانه مرکز تخصصی فیزیوتراپی استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مرکز تخصصی فیزیوتراپی که توسط فدراسیون وهیات پزشکی ورزشی استان فارس با بهترین وکاملترین تجهیزات روز فیزیوتراپی برای تسریع در درمان ورزشکاران آسیب دیده در نظر گرفته شده است ، ازهم اکنون می تواند به آسیب دیدگان ورزشی در صورت نیاز خدمات رسانی کند.

مجموعه پزشکی ورزشی می کوشد تا با خدمات کارآمد و به موقع خود و همچنین تجهیزات روز دنیا همواره در کنار جامعه ورزش بوده و با حمایت از ورزشکاران پویای و نشاط را در جامعه افزایش دهد و با آموزش های لازم مانع بروز آسیب های ورزشی شده یا به حداقل می رساند.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه اکنون ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات در این مرکز استقرار یافته  است، گفت: براساس مذاکراتی که با فدراسیون انجام داده‌ایم، بناداریم ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات جدید به این مرکز اضافه کنیم.

صفرپور خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در آینده مرکزی بزرگتر در محلی که دسترسی به آن آسان‌تر باشد برای ایجاد مرکز فیزیوتراپی تخصصی،‌ پیش‌بینی کرده و راه‌اندازی کنیم.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز قطب پزشکی کشور محسوب می‌شود، گفت:  با توجه به جایگاهی که در پزشکی دارد، امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء جایگاه هیئت پزشکی ورزشی و ارائه خدماتی مطلوب ‌تر به جامعه ورزش باشیم
انتهای پیام /  101
1800 کلیک ها  جمعه, 22 بهمن 1395 07:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا