فارس توانمندی خودرا برای میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی به اثبات رسانده است

راستین آنلاین:معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: فارس توانمندی خودرا برای میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی به اثبات رسانده است.



سید اسلام موسوی که در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در شیراز سخن می گفت،افزود:در دوسال گذشته شاهد یک انقلاب بزرگ در حوزه تامین،تکمیل و به بهره برداری رسیدن اماکن ورزشی در استان فارس بوده ایم.

وی بابیان اینکه در استان فارس  برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت ها با هدف ایجاد زمینه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش انجام می شود افزود:با تکمیل و بهره برداری  ازورزشگاه 6 هزار نفره شیراز ،این کلان شهر به یکی از قطب های میزبانی از رویداد های بزرگ بین المللی در کشور تبدیل خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه نگاه  اداره کل ورزش و جوانان ،نگاهی متوازن به ورزش قهرمانی و حرفه ای است افزود: گسترش شهرنشینی ، آلودگی هوا و محیط زیست ، افزایش جمعیت ، کم تحرکی  و زندگی ماشینی چالش های بزرگ زندگی در کلان شهرهاست که با توجه ویژه به زیر ساخت های ورزش و گسترش ورزش همگانی  می توان بخش عمده ای از این چالش ها را مرتفع ساخت.

موسوی  پیش نیاز توسعه ورزش را وجود زیر ساخت های عمرانی در این حوزه دانست و با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز گفت:شاید تا پیش از این میزبانی از یک رویداد بین المللی در این سطح رویایی دست نیافتنی برای شهر شیراز بود،اما روحیه جهادی حاکم بر اداره کل و حمایت های مجموعه استانداری باعث شد تا شهر شیراز در قواره یک شهر بین المللی در حوزه ورزش معرفی شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس درپایان حجم میزبانی های این استان از مسابقات ملی را در سال 94 و 95 غیر قابل مقایسه با ادوار گذشته دانست و گفت:تقریبا تمامی هیات های ورزشی ما توانایی میزبانی از مسابقات قهرمانی کشوردر مقاطع مختلف را دارا هستند.
انتهای پیام /  101
1422 کلیک ها  چهارشنبه, 13 بهمن 1395 10:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا