دومجموعه ورزشی خیرساز درجنوب فارس کلنگ می خورد

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس از کلنگ زنی دو سالن چند منظوره ورزشی در جنوب فارس و درآینده ای نزدیک خبرداد.



حیدرعلی کامیاب که براتی دیدار با خیرین ایرانی مقیم امارات عربی متحده به شارجه سفر کرده بودبا اعلام این خبرگفت:در این سفر توافق خیرایرانی اهل فیشور برای ساخت دو سالن چند منظوره درروستای پسبند اشکنان و فیشور جلب شد.

وی میزان مشارکت این خیر را در ساخت دو سالن یاد شده 3 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:خیرین حوزه ورزش با علم بر اینکه کمک به ورزش به سلامت جامعه و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی کمک می کند پای در این مسیر گذاشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تأکید بر لزوم توسعه فضای ورزشی در نقاط کم برخوردار استان ، گفت: باید با همت مسؤولان و خیرین استان سرانه و فضای ورزشی را در فارس توسعه دهیم.

کامیاب از کمک بالغ بر  15 میلیارد تومانی خیرین  به ورزش و ايجاد و توسعه فضاهاي ورزشي در سال 95  دراستان فارس خبر داد و افزود: یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان شناسایی واستفاده  از پتانسیل خیرین  برای کمک هر چه بیشتر به ورزش استان است.

وی با بیان این که در ورزش کشور نیاز به حضور خیرین ورزشی‌ساز کاملا احساس می‌شود، افزود: مسئولان ورزشی باید اهمیت این موضوع را درک و خیرین را به ساخت اماکن ورزشی تشویق کنند.

کامیاب با بیان اینکه مشارکت در  ساخت اماکن ورزشی به اندازه ساخت مدرسه و مسجد لازم است افزود: در بیانات مقام معظم رهبری نیز بارها بر پرداختن جوانان به ورزش تاکید شده است و به همین دلیل باید امکاناتی فراهم شود که جوانان بتوانند بدون تحمل هزینه‌های سنگین از فضاهای ورزشی استفاده کنند.

 

 

 

unnamed 17

 

 

 

unnamed 7

انتهای پیام /  101
5956 کلیک ها  جمعه, 08 بهمن 1395 08:18
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا