تحول در ساماندهی سازمان های مردم نهاد جوان در فارس محسوس و ملموس است

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: تحول در ساماندهی  سازمان  های مردم نهاد جوان  در فارس  محسوس و ملموس است.



حیدر علی کامیاب که  پیش از ظهر امروز شنبه دوم بهمن در حاشیه کنگره ملی مدیریت امورجوانان کشور در هتل المپیک تهران سخن می گفت،افزود:متاسفانه تعداد سمن های جوان زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان از تعداد 300 سازمان مردم نهاد در ابتدای سال 84 به هشت سمن کاهش پیداکرده بود،اما با برنامه ریزی های انجام شده اکنون حدود 200 سازمان مردم نهاد جوان فعال در استان فارس ثبت و اعضای آن مشغول به فعالیت های فرهنگی اجتماعی هستند.

وی با اشاره به تقدیر وزیر ورزش و جوانان از استان فارس به عنوان یکی از برترین استان های کشور در حوزه ساماندهی فعالیت جوانان گفت:برنامه ریزی جهت افزایش سطح فعالیت کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد،انجام طرح های استانی در حوزه آسیب های اجتماعی  نظیر طرح توانمند سازی اجرا شده در محله سنگ سیاه،برنامه ریزی و اجرای طرح های ملی مانند طرح بزرگ توانمند سازی مدیران جوان و برنامه ریزی و عملیاتی کردن طرح های بزرگ بین المللی نظیر طرح پایتخت جوانان جهان اسلام ازجمله معیار های انتخاب فارس به عنوان استان برتر در حوزه ساماندهی جوانان بوده است.

کامیاب با تقدیر از اهتمام ویژه استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به مسائل جوانان گفت: سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان ایجاد  فضای شادونشاط آوردرچارچوب قوانین نظام و فراهم سازی شرایط جذب جوانان استان با هدف افزایش اعتماد بنفس این نسل جهت پذیرش مسئولیت های بزرگ اجرایی است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان  استان فارس ، وجود برخی ناهنجاری های اجتماعی در برخی از محلات شهر شیراز و صدمه پذیر بودن نسل جوان در برخورد با چنین آسیب هایی را یکی از دغدغه های جدی ستاد ساماندهی امور جوانان استان دانست و گفت:تجربه موفق معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در ساماندهی محله سنگ سیاه با محوریت سازمان های مردم نهاد جوان در دیگر محلات آسیب پذیر شهر نیز اجرا خواهد شد.

گفتنی است در کنگره ملی مدیریت امورجوانان کشور که پیش از ظهر امروز شنبه دوم بهمن در هتل المپیک تهران و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان  برگزارشد ،با تجلیل از سید محمد علی افشانی استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه ساماندهی امور جوانان معرفی شد.
انتهای پیام /  101
1447 کلیک ها  شنبه, 02 بهمن 1395 16:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا