تقدیر دانشگاه آزاد اسلامی ازتلاش های مدیر کل ورزش و جوانان فارس

راستین آنلاین: با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول تربیت بدنی این دانشگاه در شیراز از مدیر کل ورزش و جوانان تقدیر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس در این مراسم که درحاشیه  سیزدهمین جلسه هیات امنای این دانشگاه برگزار شد،حوزه ورزش را حوزه ای تاثیر گذار در سلامت جامعه دانست و افزود:یک از مهمترین کارکرد های ورزش از بین بردن افسردگی و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

حمزه سارویی با بیان اینکه ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساندافزود: اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند، ارج می نهد و آن را مطلوب می داند.

وی با اشاره به تحصیل امید نوروزی و ساراجوانمردی دو تن از قهرمانان المپیک و پاراالمپیک کشورمان در داشگاه آزاداسلامی  فارس گفت: یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است و  ورزشکاران موفق، خود ساخته بوده و در برابر مشکلات، مقاوم تر هستند.

سارویی دربخش دیگری از صحبت هایش عملکرد مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس در دو بخش سخت افزار و نرم افزار را مورد تقدیر قرارداد و گفت:مدیرکل ورزش و جوانان استان دانش آموخته دانشگاه آزاد سلامی فارس است که این نشان از توانایی این دانشگاه در پرورش مدیران توانمند دارد.

وی با اشاره به عملکرد قابل توجه حیدر علی کامیاب در ساخت،توسعه  و تکمیل طرح های عمرانی ورزش در مدت خدمتش دراداره کل ورزش و جوانان گفت:نگاه توسعه محور حاکم بر اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شده تا امروز درکنار کلان شهر شیرازشهرستان های استان هم طعم تدبیر درحوزه ورزش را بچشند.

در پایان این مراسم مهدی هاشمی و محمد دادکان با اهداء لوح از تلاش های حیدر علی کامیاب در حوزه ورزش و جوانان و همکاری و تعامل  با دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کردند.

انتهای پیام /  101
1787 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1395 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا