التیماتوم کامیاب به پیمانکاران؛حرف رئیس جمهورنباید روی زمین بماند

راستین آنلاین:حیدر علی کامیاب که در حاشیه بازدید از این پروژه دردست احداث سخن می گفت افزود:ضمن اصراربر لزوم رعایت مسائل کیفی ،تاکید می کنمکه نباید حرف و قول رئیس جمهور درخصوص افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه قبل از اتمام دولت یازدهم روی زمین بماند.

وی درادامه با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورو معاون عمرانی استانداری فارس در این بازدید گفت:در نشستی که به اتفاق مهندس مدبر و رضائیان داشتیم، هماهنگی ها برای افزایش تعداد پرسنل کارگاهی توسط پیمانکاران انجام شد.
کامیاب با بیان اینکه در حال حاضر زیرسازی پیست تارتان دوومیدانی و سیستم هیتینگ چمن انجام شده افزود: آبیاری اتوماتیک و دستی برای کاشت چمن نیز در حال آماده سازی است.

وی از خریداری صندلی های تماشاگران جهت نصب در ضلع غربی این ورزشگاه خبر داد و گفت: سازه سقف تماشاگران در ضلع شرقی استادیوم  توسط پیمانکاران شیرازی خریداری شده و به زودی نصب می شود.

کامیاب با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور یه شیراز در حوزه ورزش گفت:تمام پروژه های مصوب شده در این سفر درزمان مقرر به بهره برداری رسیده و این پروژه نیز باید در سایه همدلی پیمانکاران و حمایت مسئولان ملی ومجموعه استانداری با درنظر گرفتن کیفیت و استاندارد مورد تایید وزرات ورزش در زمان موعود افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری ازصحبت هایش بابیان اینکه دراین پروژه اولویت دار باید«اگر» و«اما» ها حذف شودگفت:پیمانکاران باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که درپایان فرودین ماه 96 فعالیت کارگاهی این پروژه تمام شده باشد.

گفتنی است استاندار فارس پیش از این اعلام کرده بود که باپیگیر یهای انجام شده و با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز تخصیص داده شده است.

انتهای پیام /  101
1521 کلیک ها  جمعه, 19 آذر 1395 12:19
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا