آنچه در گذشته درحوزه ورزش از دست دادیم دراین دولت جبران شده است

راستین آنلاین:حیدر علی کامیاب که شامگاه یکشنبه 14آذرماه در مراسم تقدير از تيم هاي حاضر در ليگ هاي كشوري و ورزشكاران برگزيده استان فارس سخن می گفت افزود: در سال 94 و با حمایت‌های شخص استاندار، اقداماتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی استان فارس انجام و یک میلیارد و 200 میلیون تومان تامین و بین تیم‌ها توزیع شد که بیشترین سهم هم به فجر شهید سپاسی به واسطه شرایط ویژه این تیم و طرفداران فراوان رشته فوتبال، تعلق گرفت.

او با یادآوری اینکه براساس قانون کمک به تیم‌های حرفه‌ای ممنوع است، گفت: اما درچنین شرایطی در تمام کشور دولت و سازمان هایی مانند شهرداری  تیم‌داری می‌کند جز در استان فارس.

کامیاب با تصریح براینکه غیر از مسائل مالی، عوامل دیگری نیز در موفقیت تیم‌های ورزشی اثرگذار بوده است، گفت: فجر شهید سپاسی سال گذشته تمام فاکتورهای لازم برای موفقیت را نداشت و صعود نکرد.

وی افزود: اگر فارس سال گذشته در فوتبال توفیقی نداشت اما در رشته‌های فوتسال، بسکتبال و والیبال،کبدی،کشتی،هندبال و... در رده مردان و زنان موفقیت‌های خوبی کسب کرد.

او با اشاره به حضور تیم‌های بسکتبال، فوتسال،‌ هندبال و والیبال مردان و زنان از فارس در لیگ‌های برتر کشور، گفت: امسال هم بالغ بر 500 میلیون تومان به تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های کشور کمک مالی انجام شده است.

کامیاب با بیان اینکه بارایزنی‌های انجام شده طی یکماه آینده کمک‌های مالی خوبی به تیم‌های ورزشی استان فارس خواهدشد و گفت: ورزشگاهی که 22 سال قبل ساخت آن در شیراز آغاز شده بود با حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار فارس و تامین اعتبارات مورد نیاز، تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین گفت: دولت در زمینه زیرساخت‌ها نیز کمک‌های شایان توجهی به رشته‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی کرده است به‌طوریکه خانه بسکتبال را با رقم ناچیزی در اختیار هیئت بسکتبال و تمام زیرساخت‌های ورزش فوتبال را در اختیار هیئت فوتبال قرار داده است.

کامیاب در بخش دیگری صحبت هایش از تاسیس صندوقی تحت عنوان حمایت از قهرمانان و ورزشکاران استان فارس با همکاری خیرین و دوستداران ورزش در این استان خبر داد.

وی گفت: حمایت از ورزشکاران و تجلیل از نخبگان و قهرمانان و فعالان حوزه ورزش فارس توسط این صندوق انجام می‌شود.

کامیاب با اشاره به فعال بودن 111 تیم ورزشی استان فارس در رشته‌های مختلف در لیگ‌های ملی، گفت: امشب میزبان 15 تیم از کل تیم‌های فعال هستیم که بیشترین فعالیت را داشته‌اند و عمدتا در رشته‌های توپی فعال هستند.

اودربخش دیگری از صحبت هایش با ارائه گزارشی از حضور بخش خصوصی در ورزش با بیان اینکه بالغ بر 75 درصد کل مخاطبان ورزش در کشور علاقه‌مندان به رشته‌های توپی هستند، گفت: غیر از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که متعلق به سپاه پاسداران است، بقیه تیم‌های فعال در استان فارس تحت حمایت بخش خصوصی است.

انتهای پیام /  101
1600 کلیک ها  دوشنبه, 15 آذر 1395 09:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا