حمایت از ورزش را وظیفه خود می دانم

راستین آنلاین:سیدمحمد علی افشانی که شامگاه یکشنبه 14آذرماه در مراسم تقدير از تيم هاي حاضر در ليگ هاي كشوري و ورزشكاران برگزيده استان فارس سخن می گفت،یکی دیگراز دلایل حمایتش از ورزش را وجود یک مديركل پر تلاش در اين حوزه عنوان کرد وافزود:با وجود تیم کارآمد مدیریتی دراین اداره کل، می دانیم قدمي که در حوزه ورزش بر مي داريم به نتيجه مي رسد.

رئیس شورای عالی ورزش استان فارس بی حاشیه بودن و پرهیز از بزرگنمایی در کارهای انجام شده را از جمله ویژگی های مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته مسابقات جهاني كشتي بدون كوچكترين حاشيه و بزرگنمايي، با كسب نتايج خوب در شيراز برگزار شد که به جرات می توان گفت،سالها در حافظه اهالی ورزش به نیکی ماندگار خواهد شد.

افشانی افزود: همچنين مسابقات جهاني دو ماراتن نیز به بهترين شكل ممكن در استان فارس برگزار شدتا نشان داده شود نگاه توسعه محور در حوزه ورزش به یک رشته خاص محدود نمی شود.

استاندار فارس با اشاره به افتتاح خانه كشتي در شيراز، ادامه داد:اقدامات مثبت عمرانی در حوزه ورزش با بهسازی سالن شهيدآیت الله دستغیب و تبدیل این سالن به سالني در خور مردم فارس و شيراز متبلورشد.

افشاني با بيان اين كه با تلاش هاي صورت گرفته، اعتبارات مورد نياز به منظور تكميل ورزشگاه ميانرود تامين خواهد شد، اظهار داشت:در این دولت  200 هزار متر مربع فضاي ورزشي در استان فارس تحويل ورزش دوستان شده است.

وي با اشاره به اين كه سرمايه در سه بخش سخت افزار، نرم افزار و مغزافزار توزيع مي شود، گفت: در كشورهاي توسعه يافته سرمايه ها به صورت تقريباً مساوي در اين سه بخش تقسيم مي شود؛ اما در كشورهاي در حال توسعه عمده اعتبارات صرف سخت افزار شده و اگر چيزي باقي مانده باشد به نرم افزار اختصاص مي يابد و مغزافزار نيز سرمايه اي دريافت نمي كند.

استاندار فارس با تاکید برلزوم هزینه کردن براي نيروي انساني گفت: اگر كسي به قهرماني برسد در لحظه اي كه پرچم كشورش به اهتزازدر می آید برای خودش، خانواده اش، شهرش، استانش و كشورش مايه افتخار است.

افشاني با بيان اين كه امسال تلاش هاي بيشتري براي حمايت از تيم هاي فوتبال استان فارس صورت خواهد گرفت، افزود: داشتن نماینده ای از  فارس در ليگ برتر فوتبال مسئله موردعلاقه همه ماست چرا که با این اتفاق جوانان با انگيزه زیادی  به ورزشگاه ها خواهند آمد.

وي استان فارس را پايگاه تمدن ايران دانست که با گذشته اي چنين درخشان باید حتما در ليگ برتر كشور نماینده داشته باشد .

به اعتقاد افشانی اين هدف با كار جمعي محقق خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش که به شدت مورد استقبال بانوان ورزشکار حاضر در این مراسم قرار گرفت،خواهان توجه بیش از پیش به ورزش بانوان شد و گفت: تلاش می کنیم با استفاده از راهکارهای قانونی حمایت بیشتری از ورزش بانوان داشته باشیم؛ زیرا آنان با کمترین هزینه بیشترین دستاوردها را به دست آورده اند.

انتهای پیام /  101
1689 کلیک ها  دوشنبه, 15 آذر 1395 09:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا