مديركل بازرسي و امور حقوقي استانداري فارس خواستار مشارکت شهرداری ها در ورزش قهرمانی شد

راستین آنلاین :داراکیانی که در نشست مشترک مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس با کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال برق جدید شیراز سخن می گفت،با ابرازتاسف از فروپاشی ساختار ورزش استان در یک دوره 8 ساله گفت،ورزش فارس درگذشته و در رشته های مختلف همواره حرف های زیادی برای گفتن داشته است اما اتفاقات  آن 8 سال باعث شد تا این استان پرظرفیت از جایگاه اصلی خود فرسنگ ها فاصله بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی این افت محسوس در ورزش فارس گفت:خوشبختانه با اتخاذشیوه عقلانی توسط تیم کنونی مدیریت ورزش و جوانان استان و حمایت های شخص استاندار موتور ورزش استان باردیگر به حرکت درآمده است.

کیانی تغییر رویکرد در ورزش از آماتور به سمت یک تجارت و بیزنس را راه چاره برون رفت ورزش از رکود دانست و گفت:تمام تیم های موفق دنیا با انتخاب این شیوه توانسته اند به موفقیت های پیش بینی شده دربرنامه های خوددست یابند.

مديركل بازرسي و امور حقوقي استانداري فارس درادامه دو مقوله ورزش و توسعه یافتگی را دارای رابطه ای مستقیم دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل توجه ویژه کشورهای در حال توسعه به ورزش قهرمانی معرفی شاخص‌های توسعه به کشورهای پیشرفته است.

کیانی تاکیدکرد: با بهره‌مندی از علوم روز دنیا باید به ورزش در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه امروزه نقش اساسی ورزش در ابعاد گوناگون زندگی انسان باعث شده است تا کلیه کشورها به صورت جدی و برنامه ریزی شده در عرصه های مختلف ورزشی سرمایه گذاری کنندافزود: نفوذ ابعاد مختلف ورزش در جامعه خصوصا از جنبه های اقتصادی آن، به جایی رسیده است که از آن به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی یاد می شود و موفقیت های ورزشی در ابعاد قهرمانی را برابر با توسعه شاخص های اقتصادی و اجتماعی می دانند.

کیانی باتاکید بر اینکه دیگر زمان موفقیت در ورزش با اعتبارات قطره چکانی دولتی به سر آمده است خواستارمشارکت شهرداری شهرهای های استان  درحمایت از ورزش حرفه ای استان شد و گفت:وقتی شهرداری های دیگر شهرهای کشور به عنوان اسپانسر نقش تیم داری را دررشه های مختلف بازی می کنند پس شهرداری های استان فارس هم می توانند این نقش را برعهده بگیرند.

وی گفت:اگر شهرداری ها ی استان معتقدند که در این مسیر منع قانونی وجود دارد اعلام کنند تا ازطریق دولت و یا مجلس و از مسیر قانونی این مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام /  101
1709 کلیک ها  چهارشنبه, 03 آذر 1395 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا