کشتی فارس بر سکوی دوم فرنگی کشور

راستین آ نلاین در پایان مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور که در خانه کشتی شیراز برگزار شد، تیم کشتی استان فارس در حالی که در مسابقه پایانی به مصاف تیم خوزستان رفت که در پایان به نتیجه 4 بر 4 دست یافت، که استان فارس به دلیل اینکه یکی مسابقات را با ضربه باختته بود به مقام دوم مسابقات دست یافت .

در ده بندی انفرادی پرهام فنبری کشتی گیر خوش آتیه استان فارس در وزن 66 کیلو گرم به مقام اول دست یاقت ومدال طلای این وزن را به گردن آویخت.

کیوان رضایی نیز دومین کشتی گیر شیرازی تیم فارس بود که موفق شد سکوی قهرمانی وزن 80 کیلوی مسابقات را فتح کند و مسابقات را با شایستگی تمام به پایان برساند .

در وزن 75 کیلو این محمد علی گرایی بود که با کسب مدال نقره این وزن سکوی دوم را به خود اختصاص داد .

شادمان عظیمی که در بالاترین اوزان کشتی فرنگی نمایندگی استان فارس را به عهده دارد، در حالی که همه امیدها به وی بسته شده بود تا تیم فارس به مقام قهرمانی دست یابد، نتوانست این امید ورزش فارس را برآورده کند و مسابقه آخر را به حریف خوزستانی خود واگذار کرد و بر سکوی سوم وزن فوق سنگین مسابقاات ایستاد .

بدین ترتیب با اینکه استان فارس و خوزستان در پایان به نتیجه 4 بر 4 رسیدند اما این استان خوزستان بود که به دلیل اینکه یکی از مسابقاات انفرادی خود را با ضربه فنی برده بود کاپ فهرمانی این دوره از مسابقات را به خانه برد تا فارس با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی حسرت ایستادن بر سکوی اول را بر دل داشته باشد .

در ادامه زین العابدین عرب رئیس هیئت کشتی استان فارس نتیجه مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: ما در عینم شایستگی دوم شدیم .

عرب دلیل گرفتن میزبانی را ابتدا شایستگی استان فارس عنوان کرد و گفت: بعد مسابقات المپیک ریو و عدم دستیابی امید نوروزی قهرمان المپیک اندن، نیاز بود تا با گرفتن این میزبانی روحیه لازم و انگیزه بیشتری برای ادامه روند قهرمانی کشتی گیران شایسته فارس به این رشته تزریف کنیم .

وی در خصوص برگزاری مسابقات در خانه کشتی نیز گفت: خانه کشتی از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، بگونه ای که شیراز بعد از یاین توان بیشتری در برگزاری مسابقات مهم کشوری و حتی بالاتر را دارا است .

رئیس هیئت کشتی فارس در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور  در شیراز خبر داد و افزود: ئر این رشته نیز سیزده تیم شرکت دارند ومیدان خوبی است تا کشتی آزاد فارس هم محک خوبی بخوردو با استفاده از امتیاز میزبانی موجبات درخشش قهرمانان آزادکار نیز فراهم شود .

 یادآور می شود که مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از امروز جمعه 21 آبان ما در محل خانه کشتی شیراز آغاز شده کهتا فردا ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام /  102
2290 کلیک ها  جمعه, 21 آبان 1395 15:56
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا