رئیس فدراسیون سوارکاری :

انسجام و همدلی موجود درتیم اجرایی فارس این استان را نسبت به دیگر استانها متمایزکرده است

راستین آنلاین- مسعودخلیلی که درمراسم کلنگ زنی مجموعه سوارکاری استان فارس در شهر لپویی سخن می گفت،سوارکاری را رشته ای عجین شده با فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ما دانست و گفت:در حال حاضر 430باشگاه و 15 هزار اسب ورزشی درکشوروجوددارد که می تواند ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش سوارکاری در رشته های مختلف آن به حساب آید.

وی با پراهمیت دانستن حضور بخش خصوصی در ورزش سوارکاری گفت:باید اعتراف کنم که بخش دولتی نتوانسته سرعت خود را با بخش خصوصی در این حوزه هماهنگ کند.

خلیلی حدف برخی پروسه های دست و پاگیر اداری را برای چابکسازی درراستای حرکت روان تر بخش دولتی در توسعه ورزش سوارکاری لازم دانست و گفت:بهره برداری و توسعه مجموعه سوارکاری استان فارس می تواند از این استان به عنوان پایگاه و کانون برگزاری مسابقات ملی و بین المللی بسازد.

رئیس فدراسیون سوارکاری فعالیت برنامه محور،تیم اجرایی اداره کل ورزش و جوانان فارس در رشته سوارکاری را عامل اصلی 4 سفرخود در طول چندماه گذشته به این استان عنوان کرد وبا ارائه پیشنهاد برگزاری یک دوره مسابقه بین المللی دراین رشته ورزشی در استان فارس ابراز امیدواری کرد که سال 96 ،سال شکوفایی بیش از پیش این ورزش در استان فارس و جنوب کشور باشد.

انتهای پیام /  101
1196 کلیک ها  جمعه, 30 مهر 1395 10:47
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا