بانوی طلایی رقابت های پارالمپیک ریوبه خانه بازگشت

استقبال گرم کادر پروازی( هما)از قهرمان شیرازی پاراالمپیک

راستین آنلاین-در مراسمی  که به همین مناسبت عصر امروز شنبه 27شهریور درفرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، مردم قدرشناس شیراز با حلقه های گل از این بانوی پر افتخار شیرازی و همچنین سمیرا ارم و سامان بلاغی به گرمی استقبال به عمل آوردند

ازدحام جمعیت استقبال کننده به حدی زیاد بود که این قهرمانان به سختی توانستند از سالن فرودگاه خارج شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مسئولان شهرستان شیراز از این ورزشکاران استقبال کردند.

"ای ساره قهرمان خوش آمدی به شیراز، دلاور طلایی خوش آمدی به شیراز" از جمله شعارهایی بود که مردم برای این ورزشکار محجبه سردادند.

دسته موزیک ارتش نیز با نواختن چندین سرود، حال هوای خاصی به سالن فرودگاه شهید آیت الله دستغیب داده بود.

ساره جوانمردی در نخستین رقابت خود که شامگاه نوزدهم شهریورماه 95 برگزار شد در ماده تپانچه بادی 10متر، مدال ارزشمند طلا را برگردن آویخت و اولین مدال طلای کاروان اعزامی ایران در این مسابقات را کسب کرد.

جوانمردی همچنین شامگاه بیست و چهارم شهریور ماه 95 در ماده تپانچه خفیف به مسافت 50 متر میکس، نشان طلا گرفت و به عنوان نخستین زن ایرانی که در تاریخ پارالمپیک ایران 2 مدال طلا کسب کرده است، معرفی شد.

جوانمردی دراین ماده که در سالن تیراندازی شهر ریو دو ژانیرو برزیل برگزار شد با امتیاز 189.5 قهرمان شد و رکورد پارالمپیک را نیز جابه جا کرد.

نکته جالب این مراسم استقبال گرم کادر پرواز شماره 426ایران ایر از این قهرمان پاراالمپیک بود.

حامدکلانتری خلبان این پرواز با اطلاع از حضور ساره جوانمردی ضمن تبریک موفقیت این بانوی شیرازی به وی با اهداء حلقه گل به این قهرمان پرآوازه شیرازی ازوی قدرانی به عمل آورد.

rastinonline

 

 

 

انتهای پیام /  101
2912 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1395 23:00
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا