مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

دولت نسل جوان را سرمایه‌ای بزرگ برای آبادانی کشور می داند

 حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز چهارشنبه سوم شهریور در دومین روز از هفته دولت درحاشیه افتتاح سالن ورزشی شهدای دالین سخن می گفت ، افزود:تغییر اصولی در برنامه ریزی و نگرش به مسایل جوانان یعنی لزوم  مبنا قرار دادن خواست و اراده خود جوانان در برنامه ریزی های مرتبط با این نسل.

وی با تقدیر از حمایت های ویژه استاندار فارس از مقوله ورزش و جوانان گفت:استان فارس جزو معدود استان های کشور است که توانسته بین دو بخش ورزش و جوانان  چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ سخت افزاری توازن ایجاد کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بها دادن به جوانان را عاملی برای ایجاد مشارکت هرچه بیشتر درجامعه جوان کشور ما دانست و افزود:با ایجاد زیر ساخت های مناسب برای انجام فعالیت‏‌های فرهنگی و ورزشی می توان زمینه مشارکت هرچه بیشتر نسل جوان را درساختن جامعه ای بهتر و سالم تر فراهم کرد.

کامیاب نیاز جوان امروزی را قابل احترام شمردن او دانست و گفت: شناسایی دقیق و صحیح نیازهای جوانان باعث می شود تا شکافی که بین نسل ها و به مرور زمان پیش آمده است به پلی جهت برقراری ارتباطی قوی و تاثیر گذاربین نسل های مختلف جامعه تبدیل شود.

وی یکی ازدغدغه های دولت یازدهم را برنامه ریزی و اقدام جهت بازسازی اعتماد جوانان برشمرد و گفت:به جرات می توان گفت که دولت در این بخش از برنامه های خود درطول  سه سال گذشته نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

کامیاب یکی از دلایل موفقیت دولت در بازسازی اعتماد جوانان را استمرار شیوه‏‌های ارتباط مستقیم مسئولان با جوانان دانست و افزود:محوریت و اصل شمردن تقویت روحیه امید به آینده به عنوان مهم‏ترین انگیزۀ تلاش سازنده و زندگی بانشاط، درطول سه سال گذشته در تمام برنامه ریزی های دولت در بخش جوانان، مورد نظر مدیران تصمیم ساز و تصمیم گیر بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پراکندگی پروژه های این اداره کل در سطح استان جهت افتتاح در هفته دولت امسال گفت:نگاه عدالت محور دولت یازدهم باعث گردیده تا در توزیع بودجه ،ساخت پروژه و... در استان فارس بین شهرها،بخش ها،روستا ها و مرکز استان هیچ تبعیضی اعمال نشود.

گفتنی است سالن ورزشی شهدای دالین که از مصوبات سفر رئیس جمهور است  با زیر بنای 1200متر و بودجه ای معادل یک میلیاردو دو دویست میلیون تومان پیش از ظهر امروز با حضور استاندارفارس افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

انتهای پیام /  101
1986 کلیک ها  چهارشنبه, 03 شهریور 1395 16:21
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا