مجری تلوزیون با بی غیرت خواندن ورزشکار زن ایرانی جنجال به پا کرد

بازتاب وسیع این سخنان با واکنش بسیار منفی از سوی مردم و افکار عمومی مواجه شد.

 
همسر لیلا رجبی جزء نخستین افرادی بود که نسبت به «بی غیرت» خوانده شدن این بانوی ورزشکار ایرانی واکنش نشان داد.
 
وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بی غیرت خودتی احسان مهاجر.» 
 
لیلا رجبی خود نیز پس از اطلاع از آنچه به او نسبت داده شده، در صفحه ی خود در اینستاگرام نوشت: شنیدم که احسان مهاجر شجاعی در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت به احسان مهاجر کسب کرده ام. همیشه تلاش کرده ام که پرچم ایران را بالا ببرم؛ چه با مربی، چه بی مربی. چه با امکانات، یا بی امکانات. خود احسان، در المپیک ٢٠٠٨ پکن، پنجاهم شد، آیا فکر می کند با این نتیجه خودش هم بی غیرت است که حالا در مورد من اینطور حرف می زند؟ او اگر به خودش بی غیرت نمی‌گوید پس چطور می تواند جلوی تمام مردم به من توهین کند؟ گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است و من از این بابت برای او خیلی متاسفم. من همیشه ایران را کشور خودم دانسته ام و کم برای موفقیت ایران کم نگذاشته ام.
 
در مقابل، احسان مهاجرشجاعی آنچه از قول او نقل شده را تکذیب کرد و نوشت: «من اصلا جمله‌ای در مورد بی غیرتی این ورزشکار به زبان نبردم و تنها گفتم که باید با غیرت و تمرکز بیشتری در مسابقه حاضر می‌شد و این هم حرف بدی نیست. شما ببینید رکورد او 18 متر و در المپیک 16 متر پرتاب می‌کند و نتیجه‌اش ضعیف است و آنطور که باید تلاش نکرد.»
 
البته سخنان شجاعی صداوسیما را هم شوکه کرد و دیگر مجریان این سازمان سعی کردند با دلجویی از رجبی فضا را آرام و تلطیف کنند. 
 
 

دلجویی جواد خیابانی به نمایندگی از رسانه ملی از لیلا رجبی!

جواد خیابانی در ویژه برنامه المپیک گفت: «لیلا رجبی ورزشکار بزرگی است که برای ما در بازی های آسیایی مدال آورده . احسان حدادی هم همین طور و بقیه بچه ها. ما که بالایش را دیدیم ، پایینش را هم می بینیم. هیچ ورزشکاری به المپیک نمی رود که تلاش نکند.»
 
جواد خیابانی روی آنتن زنده ویژه برنامه المپیک از لیلا رجبی دلجویی کرد. او چند ساعت بعد از بی غیرت خوانده شدن این ورزشکار در شبکه ورزش ، با جو تندی که علیه برنامه های تلویزیون به پا شد، روی آنتن زنده سعی کرد از این ورزشکار دلجویی کند و گفت:«لیلا رجبی ورزشکار بزرگی است که برای ما در بازی های آسیایی مدال آورده . احسان حدادی هم همین طور و بقیه بچه ها. ما که بالایش را دیدیم ، پایینش را هم می بینیم. هیچ ورزشکاری به المپیک نمی رود که تلاش نکند.»
 
او البته بلافاصله بعد از این گفته ها از حسین توکلی هم خواست تا گفته هایش را تائید کند . توکلی هم از اهمیت و دشواری المپیک گفت سپس خیابانی امیراقبال شفیع را دوست دانشمندش خواند و پسر شفیع هم مایکل فلپس را یکی از «نادرترین!» ورزشکاران تاریخ نامید!

 

واکنش لیلا رجبی به صحبت‌های مهاجر شجاعی

پرتابگر وزنه ایران در واکنش به صحبت‌های احسان مهاجر شجاعی در تلویزیون گفت: افتخارات من بیشتر از مهاجرشجاعی‌ است و او در المپیک پنجاهم شد. آیا او هم بی غیرت است؟

 
لیلا رحبی در واکنش  به حرف های احسان مهاجر شجاعی نسبت به مسابقه او در المپیک گفت: شنیدم که احسان مهاجر شجاعی در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت به احسان مهاجر کسب کرده ام. همیشه تلاش کرده ام که پرچم ایران را بالا ببرم؛ چه با مربی، چه بی مربی. چه با امکانات، یا بی امکانات. 
 
رجبی ادامه داد: خود احسان، در المپیک ٢٠٠٨ پکن، پنجاهم شد، آیا فکر می کند با این نتیجه خودش هم بی غیرت است که حالا در مورد من اینطور حرف می زند؟ او اگر به خودش بی غیرت نمی‌گوید پس چطور می تواند جلوی تمام مردم به من توهین کند؟
 
رکورددار پرتاب وزنه بانوان ایران گفت: گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است و من از این بابت برای او خیلی متاسفم. من همیشه ایران را کشور خودم دانسته ام و کم برای موفقیت ایران کم نگذاشته ام.
 
او در پایان با دفاع از عملکرد احسان حدادی هم گفت:  در مورد احسان حدادی هم طوری حرف زده اند که به نظرم اصلا درست نیست. احسان واقعا تکرار نشدنی است . من نمی دانم واقعا دوومیدانی چند سال دیگر می تواند در المپیک مدال بگیرد؟ پس نباید با یک باخت، این‌طور به یک ورزشکار توهین کرد. احسان مهاجر شجاعی اگر امروز حرفی می زند به خاطر مشکلی است که با کیهانی (رئیس فدراسیون) دارد در حالی‌که نباید این مشکل را به ورزشکاران بکشاند.      من فکر نمی کنم مشکل کیهانی به بچه ها ربط داشته باشد.
 
 
انتهای پیام /  101
7125 کلیک ها  شنبه, 23 مرداد 1395 21:02
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا