مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز:

با پیام اخلاق و منش پهلوانی در المپیاد دانشجویان کشور شرکت می کنیم

حیدر صفر پور که در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پسران ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز سخن می گفت،با اشاره به حضوراین کاروان برای ادای احترام به حضرت شاهچراغ(ع) در آستان احمدی افزود: برای افزايش انگيزه و نیز حضور قدرتمندتر ورزشکاران اعزامی این دانشگاه به المپیاد ورزشی در جريان مسابقه ها، كارگاهي با حضور دكتر "چهارده چريك" استاد روانشناسي ورزشي،  در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد که این کارگاه با استقبال ورزشكاران همراه بود.

وی با بیان اینکه یکی از موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نه تنها در حوزه ورزش، بلکه در تمامی حوزه ها، داشتن همدلی از بالاترین مسوول تا تمامی کارکنان زیرمجموعه، است به حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران دانشگاه اشاره کرد و افزود: حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه در بدرقه ورزشکاران، نشانگر آن است که، آنچه در دانشگاه اتفاق می افتد،نتیجه کار گروهی و تیمی، با یک درایت و رهبری واحد است.

صفرپور قهرمانی مداوم سه دوره در سال های گذشته را، حاصل همدلی، همیاری، همکاری مسوولان و کارکنان دانشگاه، عنوان کرد وادامه داد: ورزشکاران دانشگاه هم، باید پیام آوران اخلاق و منش پهلوانی در سراسر کشور، با تأسی به حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، الگویی بارز از اخلاق و قهرمانی باشند، تا با تلاش خود برگ زرین دیگری به  افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اضافه کنند.

انتهای پیام /  101
1829 کلیک ها  جمعه, 22 مرداد 1395 20:26
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا