کی روش گزینه سرمربیگری انگلیس!

به نقل از مترو، روی هاجسون که در یورو 2016 سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بود، بعد از نمایش ضعیف تیمش در یورو از سمت خود استعفا کرد. به نظر می‌رسد پروسه انتخاب سرمربی جدید فوتبال انگلیس آغاز شده است اما برای انتخاب سرمربی جدید این تیم باید چند ماه منتظر ماند.

در این بین، اتحادیه فوتبال انگلیس از خورخه مندس، یکی از قدرتمندترین مردان فوتبالی جهان که مدیر برنامه چندین بازیکن و مربی است، خواست تا در انتخاب سرمربی جدید تیم ‌ملی فوتبال انگلیس به آنها کمک کند. بدین ترتیب مندس به اتحادیه فوتبال انگلیس کمک می‌کند تا جانشین روی هاجسون در تیم ‌ملی فوتبال انگلیس مشخص شود.

ژوزه مورینیو، یکی از موکل‌های مندس است که احتمال حضورش در تیم ‌ملی فوتبال انگلیس بسیار بعید است چراکه او به تازگی هدایت باشگاه منچستریونایتد را پذیرفته است. البته گزینه‌هایی همچون لوییس فیلیپه اسکولاری و کارلوس کی‌روش نیز برای مندس باقی‌ مانده است که ممکن است این ایجنت فعال فوتبالی، آنها به اتحادیه فوتبال انگلیس را معرفی کند.

کارلوس کی‌روش البته قبلا در فوتبال انگلیس کار کرده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مندس برای اتحادیه فوتبال انگلیس باشد.

 

انتهای پیام /  راستین آنلاین
1825 کلیک ها  جمعه, 18 تیر 1395 23:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا