نایب رئیس هیات فوتبال استان فارس:

برگزاری کلاس های مربیگری می تواند به توسعه فوتبال فارس کمک بسزایی کند

به گزارش راستین آنلاین از شیراز،سیدکمال پاک فطرت که صبح امروز درحاشیه بازدید از کلاس مربیگری درجهCکنفدراسیون آسیا در شیراز،درجمع خبرنگران سخن می گفت،با بیان اینکه می بایست با برگزاری هرچه بیشتر و مطلوب تر این کلاس ها و دوره ها، شاهد رشد و پیشرفت دانش فنی و علمی مربیان و ورزشکاران استان باشیم،افزود:انتظار این است که  کلاس های مربیگری کاربردی تر و بازدهی مربیان در تربیت و تولید بازیکنان نخبه بیشتر باشد. 

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر، از تدریس امیرحسین پیروانی در این دوره ازکلاس ها ابراز رضایت کرد و افزود:مربیان جوان حاضردر این کلاس باید از تک تک دقایق کلاس و از تجارب گرانقدر مدرسین کلاس در جهت دانش افزایی نهایت بهره را ببرند.

پاک فطرت مبحث آموزش  رادر فوتبال مبحثی حیاتی دانست و افزود: اگر مربیان درست آموزش داده نشوند و مطالب را فرانگیرند چرخه فوتبال ناقص شکل می گیرد .

وی نتیجه عدم آموزش صحیح کافی مربیان را بی بازده شدن  باشگاه ها دانست و گفت:.مربیان بعد از این کلاس باید وقت بیشتری رابری  انتقال دانش فراگرفته به فوتبال آموزان تحت مربیگری خود اختصاصدهند و با عشق و علاقه مسیر درستی را در سایه اخلاق و فرهنگ به بازیکنان معرفی کنند تا این بازیکنان بعد از طی مسیری مشخص تبدیل به پدیده های ماندگار در فوتبال استان فارس شوند.

پاک فطرت  ادامه داد: کلاس های مربیگری بیشتر باید جنبه کاربردی داشته باشد و صرفا مربیان و باشگاه بدنبال گرفتن یک مدرک نباشند و بتوانند بازدهی بیشتری را در جامعه فوتبال داشته باشند.

گفتنی است این دوره کلاس مربیگری درجه Cآسیا از روزیکشنبه گذشته به مدت 14 روز در ورزشگاه حافظیه شیراز و با تدریس امیرحسین پیروانی و علی خسروی برپا شده است.

انتهای پیام /  101
3059 کلیک ها  جمعه, 07 خرداد 1395 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا