چاپ کردن این صفحه

بررسی خدمات متنوع بانک ها؛

بانک پاسارگاددربانکداری الکترونیک فراترازانتظارعمل کرده است

به گزارش راستین آنلاین،تلاش می کنیم در یادداشت هایی به بررسی و تحلیل خدمات بانکداری الکترونیکی و خدمات غیر حضوری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بپردازیم. 

در نخستین یادداشت به سراغ بانک پاسارگاد رفتیم، بانکی که به جرات می توان گفت بانکداری غیر حضوری و الکترونیکی این بانک فراتر از حد انتظار می باشد. 

این بانک خصوصی از همان ابتدای تولد سعی داشت با تاسیس شعبات چشم نواز و زیبا با فضایی آرام و دل انگیز برای مشتریان خود ارزش قائل شود. 

این بانک بزرگ بخوبی در این راه موفق بود و بسیاری از مشتریان این بانک با ورود به شعبات، مجذوب آن شده و کمتر مشتری از خدمات ارائه شده توسط کارمندان و پرسنل ناراضی است. 

خدمات بانکداری الکترونیکی اعم از اینترنت بانک، همراه بانک، کدهای دستوری، کارت های نقدی و ... نیز به خوبی توسط این بانک عرضه شده است. 

تنها کمبودی که در این بانک مشاهده می شد ظاهر ساده محیط های اینترنت بانک، همراه بانک، پوزهای فروشگاهی و خودپردازها بود که البته همواره خدمات مطلوب این درگاه ها بر این ظاهر ساده برتری داشت و این نقص به چشم نمی آمد.

خوشبختانه همانطور که پیش بینی می شد این نقص کوچک (ظاهر ساده و نه چندان دلچست درگاه های الکترونیکی) در مجموعه بانک پاسارگاد نیز ماه گذشته برطرف شد. 

این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری در اقدامی جالب توجه ظاهر و نمای خدمات متنوع خود اعم از اینترنت بانک، همراه بانک، پوز های فروشگاهی و خودپردازها را به یک شکل درآورد. این تغییرات را در تصویر زیر می بینید:

pasargad

استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه بانکداری اینترنتی و خودپردازها نمای زیبایی را در بوجود آورده است. 

این نمای زیبا در خودپردازهای بیشتر به چشم می آید، همواره مشتریان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در هنگام استفاده از خودپردازها با مشکل تابیدن آفتاب بر صفحه خودپرداز در نتیجه و کاهش دید رنج می برند. 

هر چند در چند سال اخیر نصب سایه بان بر روی خودپردازها تا حدودی این مشکل را برطرف کرده اما سایه بان به تنهایی قادر به حل کل مشکل نیستند. 

حال بانک پاسارگاد با استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه و فونت و رنگ مناسب برای متون ظاهر شده بر صفحه نمایش خودپرداز علاوه بر ظاهر زیبا، شفافیت زیادی را برای بیننده بوجود آورده است. 

کاملا پیداست که تیمی مجرب و حرفه ای در این بانک به جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان نقش آفرینی می کند و با توجه به نیازسنجی مناسب، امکانات مورد نظر مشتریان را فراه ممی سازد. 

این خدمات مطلوب باعث شده بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد فراتر از حدانتظار بوده و می توان به جرات گفت که هیچ کم و کاستی در خدمات متنوع بانکداری غیر حضوری در این بانک مشاهده نمی شود.

انتهای پیام /  101
1838 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1395 07:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط